Vi med BIM i augusti
Jag hoppar in här då jag aldrig lyckats lokalisera någon äl i juli och misstänker att mensen kommer först i augusti. Har inga bim datum än men det blir 3:e försöket på 3:e barnet
Jag hoppar in här då jag aldrig lyckats lokalisera någon äl i juli och misstänker att mensen kommer först i augusti. Har inga bim datum än men det blir 3:e försöket på 3:e barnet
Nu har jag skaffat naturalcykles och en termometer så nu ska här tempas! Inväntar dock fortfarande mensen som bör vara här den närmsta veckan.
Vad använder ni för slags termometer ni som tempar? Har prövat men dels har mina två ( öron och mun) inte mer än en decimal och är opålitliga då de visar totalt olika. Var köper ni era, vilken sort och ca-pris?
Mensens första dag idag, då jag har en väldigt hoppig cykel: när ska man då räkna ut när nästa bim och äl är? Jag har haft 28 dagars cykel som en klocka innan, men nu sist var den 64 dagar.
Någon som kan hjälpa mig med detta? Ska man beräkna att cykeln blir "normal" eller lång? När ska man börja med äl tester? Förvirrad :S
Nu har jag ordentligt med vita lotionflytningar. Ska bli spännande att se om det beror på grav eller ej. I en 37 dagars cykel så har jag bim på torsdag men svårt att veta då jag inte vet när jag hade äl denna månad. Får nog smygtesta imorgon och se om där visar nåt!