Vi med BIM i augusti
Ansluter till er då mensen kom i onsdags. 34 år, tre barn och längtar efter en sista liten <3 Bim 12 augusti.
Ansluter till er då mensen kom i onsdags. 34 år, tre barn och längtar efter en sista liten <3 Bim 12 augusti.
Jag fick positivt äl-test idag kl 12. Betyder det att jag har äl idag eller imorgon?
Shit! Inser just att äl kanske inträffar när vi är bortresta och trångbodda med tre barn + en familj till i några dagar. Om äl är på dag 13-15 så är loppet kört redan innan det startat! Förra gången var den på dag 18 och då är vi hemma igen, så håll tummarna för att vi lyckas pricka rätt dag(ar) ändå. OM vu skulle lyckas nu så skulle det bli exakt samma åldersskillnad som på storbarnen. :)
Och här är jag på dag 9 i cykeln. Känner mig sååå sugen på att sexa med maken, gissar på att äl närmar sig. Fick lite trådiga flytningar idag också :) Har rest ifrån äl-testerna och värst av allt, maken också! Kommer inte lyckas få till det på flera dagar nu, minst 6 dagar är jag rädd :-/ så om äl sker innan dag 15 så blir det definitivt ingen aprilbebis. Men som sagt, förra gången var det på dag 18 så jag behöver kanske inte deppa ihop redan ;) Haha visst sa jag att vi kör "blir det så blir det.." Det betyder givetvis att min make har den inställningen, jag har alltför bra koll på dagarna för att känna så. :)
Nu är det bara väntan kvar för vår del. ÄL är nu/i dagarna och sambon har åkt. Vi har gjort det vi kunnat... Nu ska man bara försöka ha semester och inte tänka för mycket, det är ju så lätt.
Tror äl varit nu. Har inga direkta känningar men hade lite ont och en annorlunda känsla kring livmodern igår så tror det var det. Så nu är det bara att vänta (och ha sex som vanligt). Hoppas på 13e gången gillt såklart men tänker ändå att varför skulle det gå den här gången liksom?!
Wow!! Plus i tråden! Stora varma grattis från mig!! Åh vad roligt!
Kom hem nu från en liten semestertripp och hade typ 25 sidor att läsa ikapp!
Jag tror jag missat äl... Hade äl-flytningar tor-fre förra veckan (cd 9-10) men var bortrest från maken. Sedan delade vi rum med barnen i tre dagar så vi fick äntligen till det igår kväll (cd 15) en vecka efter äl-flytning alltså. Fast nu när jag skriver så känner jag att det molar lite...hm...hur många dagar innan ägget släpper börjar de trådiga flytningarna? Tänk om det finns en liten chans kvar iaf?