Vi med BIM i augusti
Jag hoppar in här, BIM 6/8, tredje försöket med första barnet. Äl runt 23/7
Jag hoppar in här, BIM 6/8, tredje försöket med första barnet. Äl runt 23/7
Bimlista augusti
1/8 Kvinna84a, 8:e försöket
1/8 Anonym (plus i augusti?)
2/8 Villbligravid nu, 5:e försöket
2/8 fsake, 3:e försöket, 3:e barnet
3/8 Pluttan, 3:e försöket
3/8 Anonym (vippan) 1:a försöket 2:a barnet
3/8 Interiorista
3/8 Tedrickarn första försöket på sladdis
3-4/8 FamMorrhår 2:a barnet
4/8Nirvie 4:e försöket
5/8 Tiger grr
6/8 MamsenTramsen 2:a försöket, 2:a barnet
6/8 Livias, Yennie88 3:dje försöket 1:a barnet
7/8 My102
7/8 Elyssa81
9/8 Annan8, 3:e försöket 1:a barnet, KaffeTös 1:a barnet
10/8 Fronten, 4:e försöket 3:e barnet
11/8 Natt91 2:a försöket
12/8 Mjön 2:a försöket, 1:a barnet
15/8 Boel
15/8 Anonym (Nymis) 2:a barnet
27/8 Maalon
Jag har i fyra-fem dagar nu haft ont i äggstockarna (?), men äl ska enligt app inte vara innan nu på söndag. Vad är det jag känner av? Idag fick jag lite rosa flytningar också. Kan jag ha äl redan? Eller är det något annat som spökar?
Jag funderar lite över om jag ska köpa ägglossningstester ändå, fast det känns lite onödigt. Jag har tydliga ägglossningskänningar så gott som varje månad så jag vet ju vilka dagar det är viktigt att pricka in. Men eftersom det inte tagit sig dessa två månader innan så blir jag lite rådvill.
Jag vill att det ska vara så "naturligt" som möjligt utan hjälpmedel när vi försökt så kort tid som vi gjort, sedan om några månader om det inte tagit sig kanske ta hjälp av stickor eller liknande. För mig känns det inte så upphetsande att få reda på via en sticka att nu ska vi tamejtusan ligga med varandra så vi får ett barn, kanske för att vi försökt så kort tid som sagt. Någon annan som tänker i samma banor?
Jag börjar närma mig ÄL och är mest orolig att den ska bli förskjuten. Sambon åker iväg på turné på beräknad ÄL och är inte hemma förrens 6 dagar senare... Så om det ska kunna bli något kan det inte bli försenat, förra månaden kom ÄL en dag tidigare än beräknat, förhoppningsvis blir det så även denna månad.
Jag hoppar gärna in också ;)
Bim 15/8
Andra försöket..
Första försöket resulterade i tidigt missfall 12-13 dagar över tiden
Har inte heller tillgång till dator, men en lista Bore ju bra ;)
Någon som bor i sthlmsområdet?
Min ÄL är inte lika tydlig denna månad... Eller så blir den senare än beräknat, hoppas inte det eftersom sambon åker på turné på torsdag.
Kör du med äl-test, eller?
Nu är det bara väntan kvar för vår del. ÄL är nu/i dagarna och sambon har åkt. Vi har gjort det vi kunnat... Nu ska man bara försöka ha semester och inte tänka för mycket, det är ju så lätt.
Visst är det svårt att koppla bort, det går ju inte när man är mitt i det. Men det är som du säger, har man gjort det man kan så finns inget mer att göra och då är det ändå bäst att ha så härliga dagar man kan fram till bim.