Vi med BIM i augusti
Fråga 1: Ni som känner äl hur länge varar er värk/molvärk (andra symtom)?
Fråga 1: Ni som känner äl hur länge varar er värk/molvärk (andra symtom)?
Nån som vet om det finns någon bf april 2016-tråd?
Jag har fortfarande lite flytningar och även lite molvärk. Berättade för sambon om mina misstankar igår, men vi båda är ju väl medvetna om att det finns en risk att den inte stannar kvar hela tiden... Men något är det där inne...
ÄL +9 idag, molvärk har varit väldigt frånvarande i snart två dagar, inga direkta ömma bröst heller. Möjligtvis lite illamående vid hunger och trötthet. Blev väldigt trött igår efter lunch, beror säkert på semestermode och att jag är iväg från storstaden. BIM på torsdag så det är några dagar kvar.
Jag är smått öm i brösten sedan igår, inte vid beröring utan i "viloläge" eller vad jag ska säga. Annars ter jag mig symtomfri vad det verkar...
Bim -3 idag. Inga solklara känningar idag har visserligen varit fullt upptagen av nervositet, teoriprov och körprov gjorda med godkända resultat. Så nu är jag trött!
bim på torsdag och nästan inga symtom längre. Trött är väl det enda. Testar nog fredag om mensen inte kommit.
Någon mer som ska testa imorgon?
Är det bara jag som använder principen "inget test innan bim"? Känns som att min typ är ovanlig i de trådar jag följer...
Ännu ingen antydan till mens,yey!
Gråtmild idag, inte jätteovanligt visserligen. Tycker brösten är ömmare sedan bara några timmar och inbillar mig att magen och brösten är svullnade, tycker byxorna sitter hårt och att brösten känns tyngre. Test imorgonbitti om mensen fortfarande lyser med sin frånvaro.
Båda bilderna är tagna efter max 10 minuter, de ska läsas senast efter 5. Jag tyckte se en antydan inom 5 min men det var supersvagt.
Så fick jag på mitt första lloyds test, strecket vart inte riktigt tydligt förrän efter typ 15-20 min. Hur ser det ut nu när det torkat in? Tydligare eller samma?
Jag testade två dagar senare och fick då betydligt starkare. Håller tummarna för dig!
Det är nog bara för tidigt! :) Jag ser oxå på översta så ge det någon dag å testa igen så gissar jag att du har ett plus!
Ännu ingen mens här, beräknad till torsdags. Lite rosa på pappret tidigare idag så menskoppen åkte in då jag inte skulle vara hemma förrens sent. Vid uttag nu på kvällen, typ 8 timmar senare inget blod men slem med bruna inslag. Så det har inte slagit till än om det är mens på g...
Oooo! Kanske en nidis, babe!!
Oj, tänkte mest med tanke på ditt bim-datum. Hur lång lutealfas har du egentligen..!?
Det kan nog inte vara något annat än mensen som hälsat på. Så nytt bim blir 4/9. Hoppas vi inte ses i septembertråden!
Lycka till allihopa!
Fick min mens idag :( dumma kropp som ger dumma signaler..jag ska inte analysa något mer nu. Men en bra sak är ju att man lär sig något nytt för varje månad :)
Finns det någon september tråd?