Poffa skrev 2015-11-09 17:05:25 följande:
Ska ta ett snack med chefen om att lägga upp en nertrappningsplan. Tror det är lätt för mig att köra på som vanligt eftersom jag hittills haft så lite besvär och inte behövt vara borta från jobbet en minut. Det smittar av på chefen
Vi fastnade för en Emmaljunga Viking. Dels för att den är så liten och smidig. Går in i vår lilla bil. Sen funkade den bra för oss att köra, vi är ganska långa båda och en del vagnar funkar verkligen inte. Skönt handtag bra lufthjul där framhjulen gick att låsa. Ja det var de aspekterna vi fastnade för.
Fina magar ni har!
Bra! Det är liksom inte så lång tid kvar nu ;) Oavsett om du mår bra eller inte kommer de behöva "fasa ut" dig, och du behöver träna dig på att ta det lugnt ;)
Vi gillade också den :D Supersmidig i stan och om man inte har gigantisk bil. Och fin, tycker jag :) Lufthjul känns helt klart trevligare att köra på ojämnt underlag. Vi är nog dock mer inne på Super Viking, men inte jättestor skillnad mellan dem.
Lady1986 skrev 2015-11-09 19:11:37 följande:
Cyanea: Tack för tips! Jag är inte så mkt för tabletter men det får nog bli alvedon innan läggdags ikväll. Har testat kuddar förr men de rackarna hamnar bara på golvet :p Har ett stort överkast som jag ska testa att rulla ihop, det kanske stannar kvar.
Maka011: Nej, de måste jag kolla upp! Tack.
Inte jag heller, hatar att behöva ta dem... Men man ska väl överleva graviditeten också ;) Oooh, överkast låter som att det kan vara en bra idé! Är i och för sig rätt så inne på gravidkudden
maka011 föreslår :)