Linda8110 skrev 2015-11-03 05:57:17 följande:
Woop woop ÄNTLIGEN tvåsiffrigt! :D 
Yay!!! Grattis :D Visst känns det häftigt!?
Love is everything skrev 2015-11-03 06:41:32 följande:
Härligt Linda8110!! 
Här är en annan som har lilleman högt upp, gärna under höger revben med rumpan. Det har börjat bukta ut ordentligt där och så blir det stenhårt ibland. Storebror låg också så med rumpan, fast på vänstra sidan sista 10 veckorna typ... Fick luta mig åt sidan när jag skulle äta och kunde knappt köra bil. 
Haha, vad ska de där uppe och göra ;) Hur känner du att det är just rumpan? Jag känner en del, men har ingen aning om vad som är vad på henne...!
Lady1986 skrev 2015-11-03 11:56:38 följande:
Härligt Linda 8110 :) Jag har ett par dagar kvar, sen är jag där jag med. Idag ska vi iväg och lyssna på lillens hjärta :) Det ska bli kul, har hört att det ska vara en riktigt häftig upplevelse :) Min knodd har de senaste dagarna legat och försökt typ borra sig ut genom magen på höger sida om naveln haha. Den vägen kommer han ju inte ut iaf!
Naaw, hjärtljud är underbart att höra <3 Hur gick det för dig? Haha, känner igen den där känslan, då känns det verkligen som en liten alien man har i magen ;)
Linda8110 skrev 2015-11-03 19:21:28 följande:
Träffade läkaren idag och kommer börja jobba 50% från och med imorgon. Känns sååå skönt!
Min barnmorska var så söt när jag satt och väntade på läkaren. Hon sa "kom in till mig och vänta istället". Jag vickade på huvudet och bad henne lyssna på hjärtat så det fick jag göra. ;)
Åh vad skönt att höra! Du ska inte behöva pressa dig. Vad härligt att du verkar ha en så go barnmorska :)