Love is everything skrev 2015-11-05 12:10:42 följande:
Precis varit på Auroramottagningen, jättebra BM! Hon förstod oss och kände medlidande. Träffat på henne genom jobbet ett par gånger och så hade vi tydligen träffat henne på BB hemvård efter förra FL. Fått en tid till världens mysigaste gynekolog med i mitten på december, sista samtalet, det är hon som beslutar om det blir snitt eller inte. Skönt att man jobbar där man gör, när man känner till lite av varje.
I tisdags var jag på min bassängträning, jag och fyra pensionärer!
Det var jätteskönt, och absolut inte ansträngd. Sista övningen var avslappning med flytkudde runt nacken och sån där skumkorv under knäna och skulderbladen, jisses vad gott! Ligga och lyssna på gamla 80-talsklassiker och guppa runt i varmvatten med 80% betalt! Sämre kan man ha det minsann! 
Skönt att höra dig så positiv :D Hoppas att även nästa samtal går bra då så du får ditt snitt!
maka011 skrev 2015-11-05 14:09:11 följande:
Inya restriktioner. Fick bara order om att njuta. :) Ja sen säger väl det sig självt att massagestrålarna inte ska riktas mot magen. ;)
Tack för infon, då vet jag! Åh vad jag ska njuta :D
Och STORT GRATTIS till att du är under 100-strecket!!!
Lady1986 skrev 2015-11-05 17:12:18 följande:
Tjejer, jag fick hela graviditetspenningen beviljad! :) Woop woop! Så fr.o.m. 16:e december är jag hemma. Grattis till mig, jag är så glad!
Underbart!!! Jättegrattis :D