• Bitten

Fjärde barnet 2016

Hej. Jag och min man har tre barn och börjar inse att familjen nog kommer att öka i storlek med en till. Vi försöker inte men vi skyddar oss heller inte så det är väl bara en tidsfråga, men det vet man ju inte säkert förstås. Det känns lite läskigt men blir det ett barn till så känns det rätt och bra. Jag känner att vi har kraft och kärlek för en till.
    Finns det fler därute som planerar för större familj?

• Svar på tråden Fjärde barnet 2016
  • Lysmasken

[quote=76199187][quote-nick]Bitten skrev 2016-01-07 08:52:16 följande:[/quote-nick]Det var ju jättebra värden lysmasken!

Jag sitter just nu med 250ml i kroppen. Fy fan, det var tungt att svälja skiten idag. 4,1 som startvärde.[/

Håll ut

Isabelle 051204 Filippa 080401 Novalie 100825
  • Bitten

Nu är jag hemma och har fått kaffe. :)
    Mår fortf lite illa bara vid tanken på sockerdrickat. Hade lite högt fortf men bättre än sist. 4,1 som start och 7,4 efter 2h.

Hur mår ni andra? Bell, du borde väl vara i testgroparna? :) jag ska flytta fram listan lite.

• Bitten

Bitten 36 år: BF 5 feb 2016

Lulu: BF 18 feb 2016

Lysmasken 33 år: BF 26 feb 2016

Robzmarley: BF 20 maj 2016

Mirri83 32 år: BF 28 maj 2016

laetitia81 34 år: BF 28 maj 2016

Jag la till lulu till listan.

Hoppas det kommer till några fler här. Det är bara att lägga till sig i listan om man vill hänga på här.

• Bell13
    Bitten skrev 2016-01-07 11:42:18 följande:

Nu är jag hemma och har fått kaffe. :)
    Mår fortf lite illa bara vid tanken på sockerdrickat. Hade lite högt fortf men bättre än sist. 4,1 som start och 7,4 efter 2h.

Hur mår ni andra? Bell, du borde väl vara i testgroparna? :) jag ska flytta fram listan lite.

Tror inte jag är gravid för jag hade ägglossning 23 dec och det var inte en lugn stund där
    Mensen är dock sen 2 dagar men kanske är lite oregelbunden så här när den precis kommit tillbaka efter grav och amning.
  • Bitten

Hej alla!
    Idag har jag varit på tul och de bedömer inte att det är några risker för en jättebaby. :) Antar att det beror på vad som läggs in i ordet. Sista vägde ju ca 4700g och det skulle väl en del tycka är rätt stort/mkt. Men men, det återstår att se. Jag har i alla fall ingen oro för det, inte något annat heller direkt. Möjligen att jag försöker reda ut lite tankar om hur jag skall bete mig om det drar igång som sist och ännu lite fortare och jag är ensam med barnen.
    Är det någon annan här som haft en snabb/väldigt snabb förlossning?

• Nästanpålandet

Hej jag hoppar in här om det är ok?
    väntar mitt fjärde i augusti.trodde verkligen inte att jag skulle få fler barn en har träffat en ny kille och han ville väldigt gärna ha barn Och plussade en dag innan julafton totallycka! mina barn är födda 2004 och tvillingar 2008

• Lysmasken

[quote=76227146][quote-nick]Nästanpålandet skrev 2016-01-14 08:07:47 följande:[/quote-nick]Hej jag hoppar in här om det är ok?

väntar mitt fjärde i augusti.trodde verkligen inte att jag skulle få fler barn en har träffat en ny kille och han ville väldigt gärna ha barn Och plussade en dag innan julafton totallycka! mina barn är födda 2004 och tvillingar 2008[/

Välkommen

Isabelle 051204 Filippa 080401 Novalie 100825
  • Bitten

Ja, välkommen nästanpålandet! Kul med fler.
    Skriv in dig i listan om du har lust.

• Bell13
    Nästanpålandet skrev 2016-01-14 08:07:47 följande:

Hej jag hoppar in här om det är ok?
    väntar mitt fjärde i augusti.trodde verkligen inte att jag skulle få fler barn en har träffat en ny kille och han ville väldigt gärna ha barn Och plussade en dag innan julafton totallycka! mina barn är födda 2004 och tvillingar 2008

Livets julklapp då stort grattis. Vi försöker bli gravida med vårt fjärde och hoppas att det ska hända snart
    Varmt välkommen hit
Svar på tråden Fjärde barnet 2016