Hej hej, har inte varit inne på ett tag då jag haft så mycket med äldsta barnet, 13 år...små barn är lätta men stora barn gör mig galen!
Kul att läsa om er andra och önskar er alla lycka till!
Var hos barnmorskan igår som skickat remiss till förlossningen förra veckan med förfrågan om igångsättning, Har mycket ont, sover dåligt och mår fortfarande mycket illa och pga av det mår jag dåligt psykiskt :(
Barnmorskan ringde spec mödravården då vi inte hört något, de svarade att jag fått en tid den 8 feb. Då bröt jag ihop och min underbara barnmorska sa att så länge kan jag inte vänta. Så fick en ny tid den 1 februari, på måndag. Då är jag i v 37+3 och min barnmorska sa till mig och min man att vi måste stå på oss, och kanske tom bråka till oss att de ska lyssna på mig, så de gör en ordentlig hinnsvepning på måndag. Och att jag får komma tillbaka på tisdagen och att de tar hål på hinnorna.
Har fött mina 2 yngsta i London och där är det annorlunda än här. Barn nr 3 är född i v37+3 och den förlossningen sattes igång med hinnsvepning pga av att jag hade väldigt svår foglossning, kunde knappt gå.
Bitten; vi kanske föder samtidigt. Vart ska du föda någonstans?
---------------------------------------------
Bitten 36 år: BF 4 feb 2016
Lulu11 30 år: BF 18 feb 2016
Lysmasken 33 år: BF 26 feb 2016
Virka80 35 år: BF 28 feb 2016
Robzmarley: BF 20 maj 2016
Mirri83 32 år: BF 28 maj 2016
laetitia81 34 år: BF 28 maj 2016