Digestive skrev 2019-12-27 13:27:48 följande:
Ok, så efter en månad har du alltså fortfarande någonting nytt att presentera? :)
Annars har jag ju sett hur du gör logiska felslut när du får fram elementen för mängden >>övriga 50%<<, bevisat det logiska felslutet med Venndiagram samt kunnat konstatera att du inte kan hantera negationer.
Men du har alltså ett tredje alternativ att anfalla Kverulant67:s upplägg på? :P
Javisst.
Självklart kan jag hjälpa dig med dina krumelurer och beskriva var det blir fel.
För det är ju vid det här laget ganska tydligt att du har lärt dig en karta eller ett antal danssteg om man så vill - men att du inte förstått vad kartan föreställer eller att dansstegen leder ner i orkesterdiket.
Personligen så är jag nästan barnsligt förtjust i den här diskussionen, inte för mattens skull, men för att samtliga nyauktoritära tycks ha anammat flummatten. Med Mentat som möjligt undantag, men han fick visst brått iväg när han förstod att det det var inte jag som påstod att minst 125 procent förhåller sig till SD utan att det var en Kverulant