FDFMGA skrev 2019-12-26 09:14:22 följande:
Nej, men jag skulle kunna ta ditt exempel och posta det i en mattetråd så att du och Digestive möjligen kan lära er enkel matematik - eller åtminstone förstå att det ni har ett gediget arbete framför er innan ni fått gehör för en alternativ matematik.
Jag hoppas ni inte misstycker i så fall. Dels innebär det ju att den här tråden kan återgå till att handla om hur S agerar, inte om hur du trollar bort dem i dinvalsmatematik och dels innebär det att folk som är intresserade av matematik kan ta del av era tankar.
Sättet ni räknar på är verkligen originellt - jag har bara stött på företeelsen en gång tidigare. I en uträkning från Man och nöjd/Suffering där hen kom fram till att SD & CO skulle få över 100 procent så småningom.
Är det okej att jag tar ditt exempel och postar det i en mattetråd?
Hahaha jag förstår att du inte vill prata vidare om exemplet! För nu har du fasen gjort bort dej varje dag i ca 2 veckor! Inte ens när jag tar bort negationen så får du ihop det! Är det inte bara bättre att erkänna att du hade fel i stället och lämna diskussionen med flaggan i topp?
Du har ju bara en så länge sagt att det blir fel (125%) kan du inte som vi andra som klarar av matte årskurs 3-4 sätta upp det i en ekvation och bevisa felet????