chbw skrev 2015-05-03 00:23:05 följande:
Okej =)
Ja.. kanske lägenhet igen, men isåfall en "föralltid"-lägenhet, helst en fyra.. Och nånstans där ljudisoleringen är bättre än här ;)
Oj! vi hoppade över etta. jag vägrade haha. Vi delade ett litet rum på 9kvadratmeter hemma hos sambons mamma innan vi flyttade hemifrån. Förfärligt. Så våra 69 kvadrat nu är rena himmelriket =)
Oj, det låter väldigt mycket! Bodde ni i hyres?
ja, men det låter ju bra. Klart om man hittar något jättebra så är det ju bara slå till om det ligger inom budget =)
Det är okej, ont ont, o väntar på mensen som inte verkar komma än.. Enligt min ena app är jag 5 dagar över tiden, men enligt de andra ska jag ha äl nu i dagarna och mens om lite mer än 2 v.. Får se om nån av dem stämmer.. haha
hoppas allt är bra med dig med =)
kram
Hehe, har ni också dåligt ljudisolering, det är det jobbigaste i denna lägenheten, på helgerna har grannarna fester och det kan vara riktigt störigt.
Ja att bo i en etta är inte det enklaste jag gjort, det var min första lägenhet och jag köpte den när vi precis hade träffats, det slutade med att han flyttade in och där stannade vi i fyra år.
Jag har troligtvis haft ägglossning i helgen, hade ont på höger sida och dagen efter kom älflytningar, tur man har en kropp som tydligt markerar när det är dags för mys. =)
Hoppas snart att din mens drar igång, jobbigt med denna väntan..
Nu ska jag jobba mitt sista pass innan jag går på ledighet, hela veckan faktiskt.
Skönt att vara ledig nu när vi ska till läkaren på onsdag, får vi tråkiga besked kan jag vara hemma i lugn och ro och gråta ut, får vi positiva besked kan vi fira och ta allt med ro, jag hoppas på det sista...
Ha nu en fin dag, i Skåne skiner solen!! Kram