varningsljus skrev 2015-04-28 09:04:50 följande:
Och så kom mensen som ett brev på posten..Känner mig så jäkla less just nu även att jag lovat mig själv att inte hoppas på något. Positívt i alla fall att den var regelbunden denna cykeln.
Pratade med klinken precis. Jag skippa pergotime denna månad då sambon ändå är bortrest under äl.
Får väl kanske börja bekanta oss med tanken att läkaren ska skriva remiss för IVF
Det är säkert som din sambo säger att tanken är att ni får hans provsvar under läkarbesöket. Ni får se till att mysa dagarna innan äl, det ska ju vara allra bäst chans då.
Ha en mysig dag tillsammans med din komps.
Kramar
åh, förbaskade mens =( kramar om...
Den känslan när mensen kommer är aldrig rolig, men tur kommer fler månader där man kan lyckas....jag försöker hela tiden intala mig själv att någon gång, någon månad ska det ta sig, det måste bli så med eller utan hjälp. Jag försöker se det framför mig, fast att det kan vara lite diffust ibland...
Hoppas du mår lite bättre idag, kram till dig....
Igår var en mysig dag, jag och min kompis hade så roligt, lekte med min systemkamera vilket jag inte gjort på länge, så kul att göra något kreativt. Vi klättrade upp i träd och hade picknick nere vid ån, sånt som jag älskar...
Ska försöka göra sådan betydelsefulla utflykter i sommar så mycket jag bara kan.
Nu är det snart dags för jobb...kramar i massor