varningsljus skrev 2015-05-05 06:41:19 följande:
Nej det är klart. När du jobbar helg, jobbar du på hälsokostbutiken då?
Valborg var jättetrevlig! God mat och trevliga vänners sällskap :)
Okej, när du säger att du äter det i omgångar, när i cykeln äter du det då?
Jag har hört om bidrottninggele men jag har aldrig testat. Men det låter ju fantastiskt och man läser ju om liknande hennes fall också.
Spännande! Har du provat?
I veckan är jag på kurs i norrland. Åker hem på torsdag.
Vad händer för dig i veckan, mer än läkarbesök? Sks verkligen tänka på dig imorgon. Jag tror att det kommer gå jättebra!
Nu ska jag göra mig i ordning och ladda för hotellfrukost ;) kram på dig
Japp det stämmer att jag jobbar i en hälsokostbutik. =)
Jag har ätit rosenrot i omgångar när jag känt mig lite låg och trött.
Annars kan man ta från mensen första dag fram till äl, både rosenrot och bidrottninggele, har provat några månaden men sen gett upp.
Nu tar jag lite vanliga kosttillskott som vissa vitaminer, sambon ger jag också.
Jag får alltid i mig nyttig man men sambon är mer slarvig, försöker göra smoothies på morgonen med mycket bär och frukt till både mig och sambon.
I veckan ska jag inte göra så mycket, har planerat in några dagar med lite vänner, väntar även på att syrrans förlossning ska dra igång, där jag troligtvis ska vara med, om jag inte jobbar. I helgen är jag ledig så jag hoppas på fint vänder, kanske åker in till stan och shoppar lite, behöver lite mer sommarklänningar när vi snart åker till USA. Själv då?
Åh hotellfrukost vad avundsjuk jag blir, det är det bästa jag vet att äta hotellfrukost, så mycket gott att välja mellan.
Låter spännande med kurs i norrland, tar du flyget upp dit eller finns det andra förbindelser?
Ha en bra dag, kramar