varningsljus skrev 2015-04-29 10:14:23 följande:
Ja men eller hur. Ska verkligen försöka fokusera på andra saker nu ett tag. Min sambo är bortrest under de två nästkommande äl (om de kommer som de ska) så nu vill jag bara tänka på annat ett tag. Det blir lätt ett heltidsjobb att fundera, längta, planers för äl, kissa på älstickor, analysera mindta känsla i kroppen från äl till mens. Så less på det just nu!
Tack för dina värmande ord. Jag är hemskt glad att få ventilera det med dig och då känner man sig inye lika enssm mitt i soppan. Jag är så kluven i att vara öppen med detta för nära och kära. Visserligen vet mina närmaste tjejkompisar och min familj men ibland vill jag bars skrika ut till hela världen och i nästa sekund ångrar jag mig.
Det låter som att du hade en jättemysig dag igår. Jag själv satt och pluggade mrn är nu klar med mins inlämningsuppgifter så nu sks jag ut med hunden en långrundA. Dock regnar det här men med hund måste man ut ändå :)
Hoppas att du får en bra dag på jobbet. Många kramar
Ja det känns verkligen bra att skriva här med er, spännande att höra om dina planer, bra att du försöker tänka på annat, vad är det du ska försöka fokusera mer på nu?
Jag hatar verkligen perioden mellan ägglossning och mens, orkar knappt med mig själv vissa dagar som man håller på, jag blir också mycket känsliga och kan ha ett himla humör i samma veva, sen då allt i kroppen man analyserar, sist tyckte jag mig ha mer flytningar och inbillande mig att det var ett tecken, men mycket riktigt var det ju inte så.
Här regnar det också, men tack och lov hade vi hyfsat väder igår när vi hade vår lilla utflykt. Händer något roligt på valborg?
Natti Natti