chbw skrev 2016-11-13 18:46:47 följande:
Jag har faktiskt plussat :) Redan på RD7! Testdag imorgon på RD18. Fattar fortfarande inte..
Åh jag håller verkligen tummarna att letrozol funkar för er!! Fick du ägglossning första kuren? :)
ja det fick jag och ägglossning blev det med, då vi tog blodprov för att se så att allt funkade. Min nya gynekolog tror att jag har äl men att den kan hoppa lite.
så jag vet inte riktigt till allt detta, får se. ibland vill man bara ta tag o åka iväg och göra ivf men samtidigt är det så mycket pengar. då vi försöker få ett syskon så har man ändå hoppet att det kanske funkar med tabletterna ändå så det går även naturligt denna gången även om vår dotter blev till på första egna försöket. Men nu har de gått 2,5år med ett syskonförsök.
Hope7 skrev 2016-11-13 20:48:18 följande:
Grattis till plusset! :)
Får man fråga vad letrozol är / gör? Vi ska på första läkarbesöket på onsdag. :)
Det skall framkalla ägglossning.
Dock så är det velande på om jag har äl hela tiden därför får jag prova letrozol då pergotime inte fungerade och min nya gyn sa att letrozol är bättre än pergo.
Därför tar jag inte dubbeldos utan en tablett på min tredje till sjunde mensdag.
Det gav mig en fin och stor äggblåsa förra månaden så hoppas att det går lika bra nu. Fattas bara plusset.
Men om detta inte funkar så hoppas jag att vi kan pröva något i sprutform tex hormonsprutor om han tror att det funkar. :)