chbw skrev 2016-06-08 23:30:35 följande:
tack fina du! Jag har lyckats hålla mig från o testa!! ska eventuellt testa imorgon om mensen inte kommer, då är det 15 dagar efter ovitrelle och ca 13 dagar efter äl.. Fattar inte att jag lyckats hålla mig när jag har flera billiga tester kvar haha
Åh håller tummarna för er nu!!! =)
Gu va duktig du är
jag tog ett till test idag på kvällen, det va neg... Jag vet att jag inte ska testa men kan inte hålla mig. Tror lite nu att det inte har tagit sig, har haft smärta idag i magen när jag och sambon skulle ut med hundarna. Va tvungen att stanna till några gånger för att det gjorde för ont.. :-/ käns inte som att de bådar gott för min del. Håller tummarna och tår för dig i morgon och hoppas att det är din tur
Jag och sambon pratade idag om att ifall det inte tar sig nu så ska vi ha roligt i sommar (grilla,dricka och bara leva), eftersom vi då måste vänta tills efter sommaren tills nästa försök. Tror vi båda börjar ställa in oss på att det inte kommer bli något den här gången(vi börjar redan planera lite vad vi ska göra på midsommar). Men om det mot för modan tar sig nu så vet jag att det kommer bli en bättre sommar än vad vi kan planera
Som du kanske ser så är jag lite splittrad
haha