chbw skrev 2015-04-24 12:59:08 följande:
Okej! =) jag har alltid använt mig av ett vanligt standardobjektiv (18-55 har jag för mig det var) och ett objektiv som går att zooma extra långt (55-200 tror jag), men kan tänka mig att ett vidvinkel är bra när det är mycket bakgrund osv, eftersom det ser lite vidare =) i övrigt har jag varit väldigt nöjd med de objektiv som varit med kameran i grunden, förutom när jag vill fota makro =) Det finns ju makrofilter till vissa kameror, som gör att man kan ner och fota riktigt nära, kanske ska införskaffa mig ett sådant om det finns till min =)
Härligt! skönt det är över för nu!
Ja precis. Efter mesen är slut men innan ägglossning som jag förstår det. Så förhoppningsvis inom två veckor!
Jag förstår det! Håller tummarna för att det går bra! ja. det var nog egentligen det som var jobbigast att inte veta hur det ser ut med äggledare o så..
ååh spännande!
Ikväll ska jag ut o käka med några kompisar, och sen blir det jobb lördag natt-tisdag natt =) Så blir jobb bara haha. planera lite inför middag jag ska hålla för kollegorna ! Kika lite mer på resor också haha.
många kramar
Tack för tipsen, får se hur jag gör med objektiv inför resan.
Nu är resan bokad vi åker den 22 juni och kommer hem den 11 juli, nästan tre veckor i USA, lär bli en häftig upplevelse.
Hehe, vilket mysigt jobb du verkar ha, hur är det att jobba natt? Jag vet inte om jag hade orkat det, jag somnar för lätt på kvällarna, hehe vore kanske inte så bra om man jobbar natt då =)
Imorgon ska jag förmodligen vara barnpassare till 2 små knattar, eventuellt ska lillasyster också vara med, får se vad vi hittar på.
Ha det nu så bra på jobb i helgen, hoppas snart att din mens kommer igång så alla undersökningar blir klara.
Kramar