chbw skrev 2015-04-19 22:02:04 följande:
Jag hoppas det iallafall :)
Tess1984 skrev 2015-04-19 20:25:04 följande:
Men då får du säkert svaren vid nästa undersökning, hoppas att det går snabbt. Fy vad jobbigt för dig, kan du inte be om något mer smärtstillande, borde ju finnas något som är bättre än de du haft tidigare, inte meningen att du ska lida på det viset. Tyvärr är jag ingen expert på mediciner men du kanske skulle kunna tala om innan hur ont du brukar ha vid liknande undersökningar.
Hur var det med in mensvärk förresten, hade du mycket mensvärk? Jag tycker mig sen jag började äta magnesiumtillskott fått minskad mensvärk. Brukar ta det några dagar innan mens och det lugnar även mitt humör lite, kan ju alltid behövas. =)
Just nu ser jag outlander och true blood, älskar outlander, vacker serie med romantik och intriger, true blood är jag inte riktigt lika nöjd men än men den kan kanske bli bättre. =)
Några serier du följer?
Ha en fin kväll, kramar i massor
Ja jag hoppas det.. :) jo jag ska påtala att jag hade ont tre dagar o att tramadolen jag hade hemma inte hjälpte. Lugnande får jag i armen kanske hjälper också. Får fråga när jag bokar tiden. De var tydliga med att jag ska slippa ont nästa gång iallafall :)
Jo. Jag har ju det. När det är som värst har jag trott jag ska dö för att det gör så ont. Gjort titthål två gånger men inte kunnat bekräfta endometrios, men behandlas som det då jag har alla symtom. Oftast har jag ju mensvärk även nät jag inte har mens. Nästan varje dag mer eller mindre. Just nu en bättre period så får bara det ondaste vid mens och så mild värk annars så tänker inte på det :) haft samma problem sen jag var 14 o hadeförsta mensen men blev bortviftad att det gör ont. Fick veta när jag var 19 att det inte var vanligt att ha så ont att man spyr/får sänkt medvetandegrad/tror man ska dö. Haft tur med bra läkare som hjälpt bra, även om det tog tid :)
Okej! Jag har faktiskt outlanders på bok.min Kollega tipsade om den! Inte läst än men ska läsa innan jag ser serien ;)
True blood tyckte jag var bra men den spårade totalt såhär inte orkat se klart :p
Följer massaaaaa serier haha. Bland annat greys anatomy, bones, criminal minds, new girl, vampire diaries, once upon a time och massa mer :) gillar fantasy o kriminalserie. O sjukhus haha :)
Detsamma ! O en bra början på veckan imorgon! Många kramar :)
(ber om ursäkt för eventuella stavfel/konstiga orD. Och random stora bokstäver här o däR. Har ny telefon som lever sitt egna liv när jag skriver haha
Hoppas på o lära mig snart :p)
aj aj aj, då ska jag inte klaga. Jag har typ aldrig mensvärk, jag kan känna av att mensen är på väg några dagar innan, lite molvärk och sen när mensen väl kommer igång har jag ont första dagen men behöver aldrig smärtstillande, utan jag klarar mig på magnesium och vetekudde, men den använder jag också för att jag är så frusen, magnesium vore kanske något för dig att prova? Kan ju vara värt i alla fall, i så fall ska det vara magnesiumcitrat med 250mg magnesium.
Hehe, jag var ingen tvserienörd innan men nu har jag blivit, kan ju vara för att jag blivit mindre social nu när jag mått lite kasst, man kommer in i en helt annan värld och tänker inte lika mycket på sin barnlängtan.
Jag följer också vampire diaries, är inne på 6 säsongen. Damon är en riktigt hunk och han har en härlig humor. =)
Igår började jag titta på en ny tv-serie på netflix som heter daredevil, handlar om en blindman som bekämpar skurkar i en stad, har bara sett två avsnitt men jag har redan fastnat.
Jag har läst första boken av outlander, eller på ljudbok, den är riktigt bra.
Serien går på viaplay om du är intresserad sen. =)
Nu ska jag snart iväg och äta frukost med syrran och ett annat gäng. Ha en fin dag. Kramar.