Tess1984 skrev 2015-04-18 08:05:50 följande:
Åh råkade ta bort allt jag precis skrev till dig, kom nog åt en knapp men jag gör ett försökt till.
Haha, kom precis på att jag rekommenderat Rhodos tidigare men det finns mycket mer att se i Grekland. =)
Annars har jag varit på Grand Canaria men det tyckte jag var sådär, har rest en del i storstäder som Prag och Krakow, älskade särskilt Krakow, mycket att se och mycket historia. Jag är en upplevelse tjej så jag kan inte bara ligga på stranden en hel vecka utan jag uppleva så mycket som möjligt.
Ni hittar säkert något spännande i höst.
Jag jobbar också i helgen, idag ska vi på ett års kalas, annars inga andra planer.
Hur blev det för din mans resultat, har de kommit än? Förlåt för detta tjat =)
Ha nu en fin helg, kramar i massor
Okej :) Ja städer har vi funderat på. Jag är sugen på rom eller London :)
Ja gärna något att göra o uppleva! Om det skulle bli London har vi minst 4 museum vi vill se haha :) gillar o hänga i solen men min hudläkare vill att jag undviker för mkt solning o så ska jag helst ha solskyddsfaktor 50.. Pga att jag är så ljus. Så ren solning får jag undvika :p hur skönt det än är. Men det är kul att uppleva också :)
Okej :) mysigt med kalas!
Inga svar än. Tror vi måste vänta till återbesöket :/ vi har inte ens något inbokat än. Måste göra livmoderundersökningen först tror jag... :/ rätt stressande att inte vet. Både mina och hans provsvar borde kommit. Skulle va skönt o få dem så vi kan bearbeta dem lite själva innan vi ska dit om det är så att något är knasigt.. ;o ingen fara tjata på (;
Själv? Har ni fått mer svar än? :)
detsamma till dig! Många Kramar!