Tess1984 skrev 2015-04-13 21:06:07 följande:
Nej jag har inte gjort spolning än, kommer kanske få mer info om det när vi träffar läkaren? Skulle man göra spolningen under mensen?
Hur pass regelbunden är din mens? Min kommer lite som den vill, 28 - 39 dagar, det där med att känna kroppen är lite förvirrande, vissa månader märker jag av ägglossningen (smärtor och flytningar, andra månader inget och PMS-en kan också variera, denna månaden har jag fått en allvarligare variant, både psykiskt och fysiskt, hehe.
Sambons provsvar har inte kommit än, samtidigt som man är livrädd för svaret vill man veta, men jag tror inte jag kommer ringa, får helt enkelt stå ut till läkarbesöket, det är ju mindre än en månad nu.
Min helg var mycket bra, både jobb och barnkalas har jag hunnit med. =)
Nu väntas lite ledighet, imorgon ska jag träna med syrran och sen passa hennes hund, passar honom ganska ofta nu när hon är gravid.
Hoppas födelsekalaset gick bra, hoppas middagen blev god. =)
Kram
Okej! Så som jag gjorde så ringde jag första mensdagen och bokade en tid mellan att mensen var slut och nästa ägglossning. Så det ska vara innan äl men efter mensen..
Jag hade regelbunden nästan på klockslaget förut, men så i augusti när jag avslutade min endometriosbehandling så vart den så oregelbunden (dock inte pga behandlingen enligt läkarna). Ena månaden 9 dagar sen, andra 44 dagar sen, och nu senast nästan på vanlig tid, så vet inte riktigt hur det står till med den.. Har tidigare alltid känt av ägglossning med både smärta o flytningar, men min endoläkare sa att man kan känna av men ha tomma ägglossningar, iom att jag har pcos också så har jag troligen tomma ägglossningar ibland. jätterörigt, så jag får se vad blodproverna säger om äggen osv.. Har jag tur beror oregelbundenheten på sköldkörteln och då får jag tillbaka min regelbundenhet när sköldkörteln är i balans igen.. Får se hur det går.
Okej.. ja, skönt att det närmar sig i alla fall!
Vad härligt! =) ja okej!
ja, det blev lyckat, och en mycket nöjd sambo =) Imorgon på hans riktiga födelsedag ska vi ut o äta med hans mamma, syster o mormor, så det blir mysigt =)
kram