Tess1984 skrev 2015-03-21 08:05:52 följande:
Ja jag vill inte att barnlösheten ska förstöra mig, detta ordspråket brukar jag tänka på när jag har sämre dagar.
"låt inte sorgen i ditt förflutna och rädslan för framtiden förstöra lyckan i ditt nuvarande"
Jag har många vänner som också fått kämpa, särskilt min bästa vän som jag har daglig kontakt med, de fick vänta flera år innan deras första mirakel föddes via IVF, hon hade i flera år mått otroligt dåligt och inte levt sitt liv fullt ut som hon önskade, för allt löste ju sig i slutändan och det gör det för oss flesta.
Vad gör ni annars om dagarna i tråden?
Själv tränar jag en del, fotograferar mycket, målar, försöker även göra många små utflykter, sist var jag och sambon på en romantisk date på ett Spahotell, kan rekommenderas =)
Bra tanke =)
just nu mest jobb. Orkar inget mer. Men ska byta schema o enbart jobba natt =fler lediga dagar o mer ork till rehabträning o annat en gillar =) (träna, sy, läsa, pärla osv). Nu mycket mys hemma o med katterna o sambon o mest vila för o orka jobba o med alla olika läkarbesök. Kommer bli toppen o byta arbetstider :D
Spahotell låter mysigt! Letar efter nått sånt i present till sambon när han fyller år, men han är allergisk mot klor, så får kanske låta bli spa.. får se =)