Tess1984 skrev 2015-04-01 14:32:31 följande:
Hej Tjejer.
Idag fick jag hem mina provsvar och de ska vara helt normala, känns skönt att veta att en av oss fungerar normalt. =)
Nu inväntar vi mannens spermaprov och hoppas på det bästa.
Hur går det för er?
Ha en underbar påsk,
Vad skönt! =) inte bara positivt svar utan att det äntligen kom! Hoppas din mans svar kommer snart!
Mina prover är ju inte tagna än utan inväntar mensen fortfarande, men sambons e taget förra v o hoppas på att svaret på det kommer i nästa v ! Själv ska jag röntga halsen o kika sköldkörteln. O om 3 v nya sköldkörtelprover. O bara vänta på hemska mensen.. =)
shamani skrev 2015-04-01 14:56:15 följande:
heej hoppas allt är bra med er :)
vi påbörjade vår utredning 17 feb o jag har gjort allt man ska göra tagit prover gjort spolning kollat ägglossning och min man har ftf inte gjort sperma provet o ja har tjatat han säger att han är rädd för svaret o ja har försökt prata med han på olika sätt undrar om jag sj kan få reda på mina svar orkar inte tjata längre o dra ut på tiden
Dina svar ska du ju kunna få reda på ändå! =) jobbigt att han känner så. Förstår iof känslan lite. E själv rädd att det ska vara något mer än min pcos/sköldkörtel/eventuella endometrios som stör fertiliteten hos mig. Är lite läskigt. Men samtidigt ör det ju skönt att få veta och få hjälp om det behövs. Hoppas han kommer över rädslab tillräckligt för att göra provet!