varningsljus skrev 2015-05-11 07:58:12 följande:
så klart att det kommer gå bra! Det är jag övertygad om.
Hur går det för din syster? vilken spännande väntan :)
Ja det känns som jag bara vill lägga locket på ett tag. Inte alls fokusera på att bli gravid, det känns som att det har tagit över hela livet.
Helgen har varit lugn. Flera långpromenader med hunden och god mat, fika med vänner.
Vad har du hittat på? Härligt att ha resan att se framemot. Spännande med USA också, jag har aldrig varit där.
Ha en härlig dag! Kramar
Hej =)
Syrran har inte fått än, väntar på sms från henne nu där jag frågat hur det går men inget svar, planen är att jag ska vara med men denna veckan är jag bara ledig imorgon, hoppas bebisen kommer då.
Samma här, allt känns så mycket värre nu när mensen närmar sig, svårt att fokusera på annat, vet ej varför. Vill ha bebis nu, känner mig lite deppig idag, nu är det bara jag kvar av alla vänner som inte har barn, alla hör av sig till mig nu när syrran väntar barn och frågar hur allt går, önskar att den frågan var till mig varje gång man får sms, varje människor man träffar just nu, vänner, bekanta, ytliga kommer frågan om barn på tal, det är babyboom bland alla mina vänner just nu känns det som, vill bara krypa ner i sängen och inte träffa människor, mina vänner pratar om grill och poolparty i sommar och jag vet att alla kommer sitta där med sina bebisar och magar i vädret, känner bara ångest....
Nej nu tänker jag för mycket, ska inte vara bitter mer, vet att det är hormonerna i kroppen som ställer till det just nu.
Annars har jag haft e bra helg, träffat kusinen och tränat, älskar ensamheten i skogen, få träna och få tankarna på annat håll.
Bra att du fokuserar på annat, snart har vi också våra bebisar.
Händer annars för spännande i veckan?
Kramar i massor