Tess1984 skrev 2015-05-21 08:41:02 följande:
Vad härligt att höra och det måste ju kännas skönt att veta att allt ser bra ut nu, längtar tills mitt också är över, jobbigt med denna oro. Fast jag har ju varit gravid tidigare så något rätt borde ju det vara där nere. =)
Ja bebisen kommer ska du se, nu när allt faller på plats. Ibland kan lite äggloggningsstimulerande vara avgörande, vi får vara glada att det finns hjälp att få och de flesta lyckas ju med dagens vetenskap.
Åh vad skoj, min vän håller på att sticka en mössa och klänning till syrrans bebis till mig, längtar tills den är klar, den kommer passa henne perfekt.
Det känns faktiskt riktigt bra att vara moster, mycket bättre än jag trodde, allt är ju så känsligt när man längtat efter en liten bebis själv, men när man håller henne i armarna känner jag bara kärlek, riktigt bra känsla mycket bättre än att känna sig bitter...ha nu en fin dag och lycka till med tyget, vore kul att se resultatet sen =)
Kram till dig
Ja. det var såååå skönt. Så nu på måndag får vi veta hur vi går vidare! jobbar hela helgen, så kommer va sysselsatt tills dess o slipper tänka så mycket på det =) Var det på torsdag du skulle göra spolningen?? =)
Ja.. såsmåningom =) jag bara hoppas såsmåning om är snart! ja, det är så fantastiskt att man faktiskt kan få hjälp numer!
Åh kul! jag funderar på o lära mig virka/sticka bättre. Just nu kan jag bara virka o sticka rakt haha. Skulle vara kul o kunna göra egna sockor o mössor o tröjor o så. Mina bästa sockor har min farmor gjort, så skulle va underbart o få göra samma sak för mina barn =)
Så härligt att det känns bra! Snart har du din bäbis också, som då har en äldre kusin att leka med :)
Här är det jag sydde senast, och en bild på alla byxor jag knåpat ihop. Igår skar jag ut massa tyg så jag kan sy ännu fler, haha. På måndag ska jag beställa lite mer tyg o mudd också, så jag kan göra klart byxorna som inte har mudd =)
många kramar.:)