chbw skrev 2015-05-22 00:04:33 följande:
Ja. det var såååå skönt. Så nu på måndag får vi veta hur vi går vidare! jobbar hela helgen, så kommer va sysselsatt tills dess o slipper tänka så mycket på det =) Var det på torsdag du skulle göra spolningen?? =)
Ja.. såsmåningom =) jag bara hoppas såsmåning om är snart! ja, det är så fantastiskt att man faktiskt kan få hjälp numer!
Åh kul! jag funderar på o lära mig virka/sticka bättre. Just nu kan jag bara virka o sticka rakt haha. Skulle vara kul o kunna göra egna sockor o mössor o tröjor o så. Mina bästa sockor har min farmor gjort, så skulle va underbart o få göra samma sak för mina barn =)
Så härligt att det känns bra! Snart har du din bäbis också, som då har en äldre kusin att leka med :)
Här är det jag sydde senast, och en bild på alla byxor jag knåpat ihop. Igår skar jag ut massa tyg så jag kan sy ännu fler, haha. På måndag ska jag beställa lite mer tyg o mudd också, så jag kan göra klart byxorna som inte har mudd =)
många kramar.:)
Åh gud vad duktig du är, vad avis jag är. Igår var jag med min bästa kompis till en symaskinsaffär för hon behöver en ny. hon syr och stickar alla hennes barns kläder och om hon köper en ny skulle jag kanske få hennes gamla, hehe vem vet jag kanske också lär mig en vacker dag. =)
Nu på tisdag ska spolningen göras, jag är redan skit nervös när jag tänker på det, försöker aktivera mig med annat, i helgen har jag massa planer och ska försöka undvika oroa mig allt för mycket, oroade mig totalt i onödan över våra provsvar och nu kanske jag oroar mig i onödan för detta, totalt meningslöst egentligen, skulle det visa sig vara fel får man försöka tänka att då får man ju hjälp ändå.=)
Läkaren trodde ju att det skulle gå bra eftersom vi har våra graviditeter bakom oss.
Ja nästa vecka är en viktig vecka för oss, jag har ju bara spolningen kvar sen kan man fokusera på behandlingen, önskar er alla lycka på måndag nu och jag hoppas att dina värden på sköldkörteln snart är normala.
Önskar dig även en trevlig helg, kramar i massor