johjen skrev 2015-02-04 20:03:50 följande:
Usch vilken dag jag haft med missnöjd och skrikande bebis och kände mig som mamman som inte har koll på sitt barn på mammadejten idag. Fast när man läser hur tufft det kan vara för de små liven och hur skört livet kan vara blir man så tacksam för den lilla killen som just nu ligger här bredvid och jollrar <3.
Hur har ni haft det idag tjejer?
Kram på er alla underbara mammor
Hihi, precis så där kände jag mig på föräldragruppen förra veckan. Alla andras ungar låg snällt och om de gnällde var det mat eller blöjan. Olle gapade och bröt ihop när jag försökte ge bröstet så jag satt där med tutten i vädret och en kränkt bäbis som hängde sig bakåt och tröck sig från bröstet. Bara bryta ihop å komma igen. Hoppas ni hade trevligt i varje fall.
Olle har fått sin första vaccination idag. Lilla plutten. Tyckte så synd om honom för han såg så glad och förväntansfull ut när Stefan våran BVC-sköterska tog fram sprutorna. Men han repade sig på ett par minuter efter sista sprutan. Har sovit lite mer men annars varit vid gott mod. Hoppas att han sover bra inatt för det behöver jag verkligen. Hoppas ni får en lång och härlig vila i natt alla kämpande mammor!! Kram