johjen skrev 2015-02-04 08:37:36 följande:
Verkar som några av oss sovit lite bättre i natt?! Adam somnade runt 21;15 vet inte exakt eftersom jag slumrade in jag med men vaknade vid 22 gick och borstade tänderna och sen somnade jag 22:30 och sov till 03 när Adam vaknade och var hungrig. Han åt i en timme till 04 ( någon mer som äter så länge på natten?) och sen somnade jag 04;30 och sov till 07:30! Ammade 15 min sen tog min sambo Adam så jag skulle få sova lite till men självklart kan jag inte sova mer då! Men ändå sovit hyfsat och är nöjd med det.
Vad ska ni göra idag? Jag träffa en annan mamma och gå en barnvagspromenad, lite spännande för vi har inte träffats förut men haft lite kontakt här via FL. Kram på er
Åh vad spännande med mammadejt! Hoppas ni får mysigt
Jag har också sovit bra, Hedda sover nu oftast 20 till 08 med en matning vid 4-5-tiden. Inatt har hon varit naken en del, tex vid 01-tiden och en stund mellan 5-6 men snällt somnat om igen
Idag ska jag med den ena kissen till veterinären och söva henne för att raka bort tovor vi inte får bort

Usch. alltid lite läskigt att söva men det måste göras med denna lilla pälsboll!
Kram