glader skrev 2015-02-04 08:47:32 följande:
HAHA Naken har hon förvisso varit när vi bytt blöja men jag menade såklart vaken!!!
hihi, jag läste och tänkte "jahaja, det är säkert någon slags anknytningsgrej, sova hud mit hud..." Men det var det alltså inte
VSG: härlig att vakna utvilad och va gulligt att Lovisa blev nöjd nör hon fick hänga storasyster
Danisen: hur har det gått i natt? Är hon fortfarande täppt och slemmig?Blev det någon skillnad med snuttandes när du gav ersättning?
Johjen: Vad skönt att du fått sova och härligt med mamma date. Hoppas ni får riktigt kul.
Och ni andra hoppas jag har sovit gott hela natten...
Olle har varit lite mindre snuttig i natt så jag kanske bara har varit vaken 8gånger i natt, max. Även om det är sjukt mycket så känner jag mig betydligt mer utvilad. Var på babyrytmik i går och Olle gillade det mycket och var väldigt fascinerad av sångfröken. Nästan hela min föräldragrupp var där och vi fikade efter. Är glad att det är ett gäng härliga tjejer/kvinnor. Vi gjorde en FBgrupp så vu kan fråga om någon vill hänga med ut på promis, till öppnaförskolan eller liknande. Bra tips om någon av er är med i en föräldragrupp.
Nu vilar Olle vid bröstet och om ca 1h ich 25 minuter är det dags för första vaccinationen. Sen har vi lunch/playdate men min bästis och Olles framtida bästis/flickvänn på 9mån. Han gillar lite äldre och gärna lite runda tjejer