villsågärna38 skrev 2015-03-03 16:19:11 följande:
Johjen - Har Adam haft struligt med sömnen dagtid sista veckan/två veckorna? Lovisa har ju haft svårt att somna på dan inomhus sen hon fick tanden. Började några dar innan hon fick sin tand förra helgen. Har inte kunnat somna vid bröstet på dagtid eller som tidigare i Mamaroon. Nån gång bara om jag gått upp och ammat i vårt sovrum. Funkar jättebra med promenad i vagnen dock eller åka bil. Tänkte att det kan vara nya fasen också som spökar och eftersom Lovisa och Adam är så jämngamla tänkte jag höra om du känner igen dig?
Kram
Hej! Nja tycker inte att sömnen strular dagtid men han sover ganska korta pass nuförtiden. Dock om det är saker omkring
som.stör så har han svårt att sova så kanske kan det vara storasyster som är spännande?
Somnar vid bröstet och vid promenad men sover nästan aldrig mer än 30 min. Däremot tycker jag att han är mycket mer missnöjd de senaste än innan. Kan knappt vara själv ängre, blir ledsen och vill bli buren. Visst han varit/är förkyld men tycker han är mycket mera gnällig. Ingen tand än dock och börjar fundera på om han blir mätt på bröstmjölken.. Han äter länge och ofta, det har han alltid gjort men trodde det skulle bli något bättre nu när han snart är 5 månader.Händer sällan att han slutar av sig själv utan jag får avbryta efter en stunds snuttande. När börjar nästa fas? Trodde det skulle vara lite lugnt ett tag
Kram