• Molle1981

Vad är det bästa med mångkulturen soo fare?

Detta är väl de sakerna jag anser det mångkulturella experimentet har medfört i Sverige. Tror nog vi hade haft pizza ändå men, det brukar ofta daltas om att hade vi inte haft denna invandring, så hade vi varken haft Pizza eller Zlatan ;)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad är det bästa med mångkulturen soo fare?
  • Molle1981
    Sensitiveguy skrev 2015-01-10 15:31:05 följande:
    Du är alltså för att man borde lära sig lika mycket om båda?
    Självklart, varför skulle jag inte det. Nazismen är minst lika hemsk. Fast skillnaden är att få känner till Kommunismens hemskheter och att det än idag finns länder som drivs av denna ideologin.
  • Sensitiveguy
    Molle1981 skrev 2015-01-10 15:36:46 följande:

Självklart, varför skulle jag inte det. Nazismen är minst lika hemsk. Fast skillnaden är att få känner till Kommunismens hemskheter och att det än idag finns länder som drivs av denna ideologin.

Jo, jag tror bara den mest inbitne vänsterpartisten kan förneka hemskheterna med kommunismen. Däremot bland barn skulle vetskapen behöva öka. Precis som med nazism.
  • nihka
    Molle1981 skrev 2015-01-10 15:06:28 följande:
    Har förklarat orsaken till det tidigare här i tråden. Men är man så dålig på att läsa så kanske det inte är så lätt ;)
    Oj, jag visste inte att du även var dålig på att läsa, men tack för att du delger.
  • VPK

Mycket fler poliser, mer skjutningar och annat spännande. Rätt kul att följa bakom skärmen, vill man ha riktigt kaos, stoppa alla bidrag, då blir det krig :D

• Anonym (Anna)
    nihka skrev 2015-01-10 15:58:17 följande:
    Oj, jag visste inte att du även var dålig på att läsa, men tack för att du delger.
    Varför är du ALLTID så satans otrevlig?
  • Anonym (Same)

Som Same måste jag säga, att vi haft det bättre i det land ni kallar Sverige utan alla er invandrare som kallar er svenskar...

• Anonym (skatter)

det bästa.... 

- Högre skatter i sverige

- Sämre äldreomsorg

- Bostadskris

- Slipper kyrkan på skolavslutningarna

- Sveriges nationalsång är rasistiskt vid alla andra sammanhang än sport 

- Högre arbetslöshet

• Molle1981
    nihka skrev 2015-01-10 15:58:17 följande:

Om du bara är ute efter att provocera istället för att debattera så orkar jag inte lägga min energi på dig.
  • KillBill
    Anonym (Same) skrev 2015-01-10 20:14:12 följande:

Som Same måste jag säga, att vi haft det bättre i det land ni kallar Sverige utan alla er invandrare som kallar er svenskar...

Bäst idag!
  • Rataxes
    Anonym (Same) skrev 2015-01-10 20:14:12 följande:
    Ja visst. Utan de bidrag som kommer från oss som kallar oss svenskar... Lycka till med t.ex en rennäring utan bidrag på 200 000 000kr/år
    Om du tar dig dina mörkblå glasögon, så ser världen klarare / tydligt budskap från miljöpartist...
Svar på tråden Vad är det bästa med mångkulturen soo fare?