BF september 2015!
Och sorry att jag skrev så himla långt om ultraljud, gissar att jag tänkt en del på det :)
Och sorry att jag skrev så himla långt om ultraljud, gissar att jag tänkt en del på det :)
Sitter på kk akut. Har idag vart på UL såg en frisk bebis 11+4. Men även en misstänkt dött foster i äggledarna. Är sjukt nervös :/
Äntligen hemma. Helt sjukt hur snabbt man fäster sig för Lill i magen. Allt ser bra ut. Var en hormonell cysta som bifynd.
Om 30 minuter ska jag på kub !! Nervös är jag
Här är en blid :) någon som är bra på de här med kön så tidigt ?
Och Marian03, känns det jobbigt att berätta på jobbet så mejla dem det angår. Det är oftast lättare med mejl tycker jag och att slippa se tex en chefs suckande reaktion... Så hinner de samla sig och gratulera istället.
Vi har bestämt att vi vill veta kön om det går, men vi kommer inte berätta för nån den här gången. Inte ens för blivande storasyster, tror vi. Min man hoppas lite på en till dotter, men det är ju bara för att det känns mest bekant :) Blivande storasyster hoppas på pojk för att det ska bli jämn könsfördelning i huset :) Jag har ingen aning och det spelar ingen roll, men är ändå nyfiken :) Vrider och vänder på ul-bilderna men lillskrutten låg ju med navelsträngen mellan benen :)