• Svar på tråden BF september 2015!
  • PaLo

Alltså! Jag blir halvt galen här! Varenda eftermiddag/kväll så fryser jag så jag håller på att bli galen. Detta verkar vara något som hänger ihop med graviditeten eftersom jag kände likadant förra gången..

Är det fler som upplever/upplevt detta?

• Nydahl
    PaLo skrev 2015-01-04 19:36:00 följande:

Alltså! Jag blir halvt galen här! Varenda eftermiddag/kväll så fryser jag så jag håller på att bli galen. Detta verkar vara något som hänger ihop med graviditeten eftersom jag kände likadant förra gången..

Jag fryser oxå otroligt mycket på em/ kväll jätte jobbigt
  • PaLo
    Nydahl skrev 2015-01-04 20:02:50 följande:
    Jag fryser oxå otroligt mycket på em/ kväll jätte jobbigt
    Åh! Skönt att höra att man inte är ensam.. Det är liksom 24-25 grader i huset här så det borde vara omöjligt att frysa, men det dröjde knappt en vecka från det jag upptäckte att jag var gravid till dess att jag började frysa på kvällarna. Är ju jättesvårt att somna då.. Har en extra filt ovanpå täcket, men det hjälper knappt.. :-/
  • tjoppan
    PaLo skrev 2015-01-04 19:36:00 följande:

Ja fryser oxå väldigt mycke nu under graviditeten... minns inte om ja gjort de under de andra graviditerna... men nu håller ja på att bli galen! :P
  • melodie

Hej! Får man hoppa in här? :) Plussade 28/12 och har bf 9-13/9. Har konstigt nog fått olika datum på olika sidor trots att jag fyllt i samma saker så jag vet inte vilket som gäller faktiskt. Får se vad som sägs på ultraljudet framöver. Hoppas hoppas den lilla vill stanna kvar i magen för h*n är så efterlängtad :) Det är mitt andra barn, fick en son 2012. :)

Har inte så mycket symptom än förutom mycket molvärk och väldigt ömma bröst. Slapp illamående förra graviditeten så hoppas jag slipper det denna gång också.

• lördagsgodis

Välkomna till tråden:)

Jag får oxå olika datum på olika appar men kör på den lila gravidappen och fls som säger 3/9.

• PaLo
    tjoppan skrev 2015-01-04 21:10:31 följande:
    Ja fryser oxå väldigt mycke nu under graviditeten... minns inte om ja gjort de under de andra graviditerna... men nu håller ja på att bli galen! :P

Visst är det jobbigt!

Ibland tar jag ett bad för att bli varm, men då blir jag illamående istället. Helt sjukt!

• Madicken01

Börjar mer och mer mista hoppet, tvivlar på att det blir någon septemberbebis :(

Blödde ingenting under dagen igår och jag var så glad men då jag skulle lägga mig sent igår kväll var det lite ljusrosa på pappret igen. Nu på morgonen var det lite mer och något rödare när jag torkade mig.

Har inte ont men det kommer väl eller så kanske man inte får ont vid mf så här tidigt?

Ställer in mig på mitt andra mf! Besvikelsen är så stor!

• Nydahl
    Madicken01 skrev 2015-01-05 08:07:33 följande:

Börjar mer och mer mista hoppet, tvivlar på att det blir någon septemberbebis :(

Blödde ingenting under dagen igår och jag var så glad men då jag skulle lägga mig sent igår kväll var det lite ljusrosa på pappret igen. Nu på morgonen var det lite mer och något rödare när jag torkade mig.

Har inte ont men det kommer väl eller så kanske man inte får ont vid mf så här tidigt?

Hoppas på de bästa, de är ju faktiskt ganska vanligt att man blöder i början men jag förstår din oro ! De behöver inte vara från bebis de blöder, man kan ha känsliga slemhinnor i slidan som blöder. Hoppas du får komma på vul så du slipper oron, styrke kram till dig iallafall
  • tjoppan
    Madicken01 skrev 2015-01-05 08:07:33 följande:

Jag har haft så under 10 dagars tid typ, till och från.

Aldrig haft de under någon annan graviditet, men känner mig fortfarande gravid.

Försökte ringa kvinnokliniken imorse, men de verkar inte ha öppet idag?!

Håller tummarna för att de inte är någon allvarlig blödning för någon av oss!
Svar på tråden BF september 2015!