• Svar på tråden BF september 2015!
  • lördagsgodis
    Madicken01 skrev 2015-01-05 08:07:33 följande:

Börjar mer och mer mista hoppet, tvivlar på att det blir någon septemberbebis :(

Blödde ingenting under dagen igår och jag var så glad men då jag skulle lägga mig sent igår kväll var det lite ljusrosa på pappret igen. Nu på morgonen var det lite mer och något rödare när jag torkade mig.

Har inte ont men det kommer väl eller så kanske man inte får ont vid mf så här tidigt?

Ställer in mig på mitt andra mf! Besvikelsen är så stor!

Jag har haft liknande den här gången och är oxå orolig men har tid för vul nästa vecka.
  • snusmumriken
    Madicken01 skrev 2015-01-05 08:07:33 följande:

Börjar mer och mer mista hoppet, tvivlar på att det blir någon septemberbebis :(

Blödde ingenting under dagen igår och jag var så glad men då jag skulle lägga mig sent igår kväll var det lite ljusrosa på pappret igen. Nu på morgonen var det lite mer och något rödare när jag torkade mig.

Har inte ont men det kommer väl eller så kanske man inte får ont vid mf så här tidigt?

Ställer in mig på mitt andra mf! Besvikelsen är så stor!

Jag skriver som någon annan att det inte behöver vara embryot som blöder, men förstår din oro. Hoppas att du får kolla upp det snart och att allt ser bra ut!
  • snusmumriken

Jag är så fruktansvärt hungrig, jämt! Åt middag igår men satt ändå med en tallrik havregrynsgröt typ 2 timmar senare. Hungern kommer som ett blixtnedslag och bränner sönder magen, jag bara måste äta för att inte börja skaka. Är ni likadana?

Första graviditeten gick jag upp 3 kg, andra ingenting. Denna kommer sluta på +20 om jag fortsätter såhär, haha!

• Majrovan86

Hej!! Blev tipsad om denna tråd! :) fick positivt test igår! :) bf 16-18 september :)))

känner inte så mycket just nu, lite buller i magen bara :) ha en bra dag ni alla! Med vänlig hälsning, Millan

• Madicken01

Tack gulliga ni för era ord!

Pratade med Mvc idag och fått tid om två veckor. Nu är det ju egentligen ingen idé att kolla eftersom det ändå är för tidigt att se hjärtat.

Fortfarande ingen smärta. Vågar knappt gå på toa....

Vill naturligtvis att ingen annan skall behöva blöda och känna oro men ändå skönt att man inte är ensam i sina tankar och funderingar!

Kram på er alla! Tänk att ett forum som detta kan skänka tröst...

• Tigerlillies

Hej alla, jag plussade nu imorse och jag är superglad även om jag knappt vågar tro det ännu. Min mens har varit extremt oregelbunden de senaste månaderna efter vad jag tror var ett väldigt tidigt missfall. Kontentan av det hela är att jag inte har någon aning om i vilken vecka jag är i. Jag känner mig också helt plötsligt väldigt orolig för utomkvedshavandeskap... (jag har två barn sedan tidigare o har aldrig varit orolig). Min poäng är att jag skulle vilja göra ett VUL och jag undrar lite om någotvet om det är svårt att få ett ssådant?

I'm not a vegetarian because I love animals, I'm a vegetarian because I hate plants!
  • Majrovan86
    Tigerlillies skrev 2015-01-05 12:58:25 följande:

Hej alla, jag plussade nu imorse och jag är superglad även om jag knappt vågar tro det ännu. Min mens har varit extremt oregelbunden de senaste månaderna efter vad jag tror var ett väldigt tidigt missfall. Kontentan av det hela är att jag inte har någon aning om i vilken vecka jag är i. Jag känner mig också helt plötsligt väldigt orolig för utomkvedshavandeskap... (jag har två barn sedan tidigare o har aldrig varit orolig). Min poäng är att jag skulle vilja göra ett VUL och jag undrar lite om någotvet om det är svårt att få ett ssådant?

I'm not a vegetarian because I love animals, I'm a vegetarian because I hate plants!
    Hej! Grattis!! Det finns privata klinker som utför UL men i och med att du haft missfall tidigare så tror jag du kan få till ett UL på "vanligt" sätt. Prata med en BM :) Det blir bra ska du se. Stor kram
  • SmalltownGirl

Hejsan! 21 årig tjej här som plussade för en timme sedan. Vecka 5 (4+2)

Beräknad 11 september 2015 ????????

Svar på tråden BF september 2015!