• Svar på tråden BF september 2015!
  • Annemi

Hej hej! Tror att jag plussade tidigare idag, dock ett väldigt svagt plus för att vara Bim idag kan jag tycka.

Jag är 33, det är 3:dje barnet vi väntar och som beräknas kring den 8 september. Lite lätt chockade (då vi myste efter min fertila period) men vi är överlyckliga

//Annemi

• fyrklöver81

Gott nytt år! Har med plussat,, Bf 11/9. Bor i Skåne och har två barn. Önskar med göra vul gärna i Lund. Någon som vet vart man kan boka. Tänkte göra gul innan kontakt med BM?

• Madicken01
    Lissing skrev 2015-01-01 15:00:52 följande:

Har gjort båda gångerna, ca v 9-10. 

Bokade tid på en privat gynmottagning och fick betala ca 300 för det.

Tänker göra det denna gången också 

Så möts vi igen :)
  • rosali84

Känner mig lite lättare i sinnet efter ett bekräftelsetest nyss. På em urin, inte ens hållit mig i 30 min, dessutom. Verkar stiga fint! Fick Gravid 1-2 den 22/12.

• Madicken01
    rosali84 skrev 2015-01-01 17:39:55 följande:

Känner mig lite lättare i sinnet efter ett bekräftelsetest nyss. På em urin, inte ens hållit mig i 30 min, dessutom. Verkar stiga fint! Fick Gravid 1-2 den 22/12.

Härligt!
  • snusmumriken
    rosali84 skrev 2015-01-01 16:00:56 följande:

Tack för era svar! Ska ringa BM i nästa vecka och boka tid för inskrivning och får väl fråga om VUL då oxå. Om jag inte får det, så är jag oxå beredd att betala och göra det privat. Mitt psyke behöver det denna gången.

Har ni andra bokat tid för inskrivning redan, eller väntar ni ett tag till? Förra gången ringde jag direkt efter att jag plussat, men den här gången känner jag mig så mycket osäkrare och väntar så länge jag kan, dvs typ till nästa vecka (går in i v 7 då).

Jag tror jag ringde i v. 10 eller något sist, var nog bara där max 5 ggr totalt. Hoppas på lika bekymmersfri graviditet denna gången med :) Hade nog tänkt vänta någon månad, finns ingen direkt anledning ännu för mig känner jag.
  • Ninni1990

Hej får man gå med här?

Plussade den 30/12 och gissar på att jag är i v.4+4 nu. Bf 5 september. Har haft väldigt oregelbunden mens så det är svårt att räkna ut riktigt.

Är 24 år och har en dotter född -11 sedan tidigare :)

• lördagsgodis

Själv väntar jag på posten och att mina test ska komma, ska försöka hålla mig tills på måndag med att testa då jag är i v.5+4 då och hoppas på ett 3+

• rosali84
    lördagsgodis skrev 2015-01-02 09:48:41 följande:

Själv väntar jag på posten och att mina test ska komma, ska försöka hålla mig tills på måndag med att testa då jag är i v.5+4 då och hoppas på ett 3+

Håller tummarna för det! Fick ju mitt igår i v 5+2 :)
Svar på tråden BF september 2015!