• Svar på tråden BF september 2015!
  • Timglas
    flickiwheel skrev 2014-12-30 18:50:37 följande:

Timglas & Eveelina89:

Hur länge har ni hållt er från att kissa? Eller har ni intagit mat eller dryck i anslutning till testet, typ medan eller just före ni börjat hålla er?

Så himla konstigt att ni inte fick gravid på det digitala..

Jag höll mig i 2,5 timme och drack en halv burk läsk under tiden bim+2 och fick "gravid 2-3 veckor" iaf :/

Morgonkiss har jag använt. Fick äntligen 1-2 nyss :)
  • snusmumriken

Vad skumt med de digitala testen, jag har fått gravid när strecken varit knappt synbart. Men är det streck så är det ju positivt!

• snusmumriken
    Timglas skrev 2014-12-30 20:26:59 följande:

Morgonkiss har jag använt. Fick äntligen 1-2 nyss :)

Aha, postade strax efter dig, vad bra :)
  • Timglas
    snusmumriken skrev 2014-12-30 20:27:15 följande:

Vad skumt med de digitala testen, jag har fått gravid när strecken varit knappt synbart. Men är det streck så är det ju positivt!

Mycket lustigt, håller med. Men tyder ju på nån slags stegring då jag fick 1-2 nu på kvällen, så kör ett digitalt nästa vecka också.
  • PaLo

Fick en hemsk halsbränna idag igen. Aldrig har jag väl blivit så glad som då. Har inte haft några andra symptom idag så började känna mig ordentligt orolig. Men när halsbrännan kom för ett par timmar sedan blev jag överlycklig! Får väl tillägga att jag aldrig har halsbränna annars (förutom om jag äter yoghurt, vilket jag naturligtvis inte gör längre).

Hur ser era symptom ut nu? Någon som fått fler än förra veckan eller kanske någon som jag som har färre?

• PaLo

Beklagar MissJP. Hoppas att det fixar sig för dig med IVF.

• lördagsgodis

Jag är i vecka 4+5 idag och fick det här imorse, skulle egentligen väntat tills nästa vecka för jag ville ha 3+ men kunde inte hålla mig dessutom var det inte första kissningen för dagen utan andra. Har beställt hem 2 till nu när det är mellandags rea och ett borde jag ju kunna hålla mig med tills nästa vecka tycker jag.

• tjoppan

Lördagsgodis, har du hittat cb digital till bra pris nånstans? Tänkte hålla koll å se om veckorna ökar, så ja får en hint ifall de går åt rätt håll :)

• snusmumriken
    PaLo skrev 2014-12-30 23:01:19 följande:

Fick en hemsk halsbränna idag igen. Aldrig har jag väl blivit så glad som då. Har inte haft några andra symptom idag så började känna mig ordentligt orolig. Men när halsbrännan kom för ett par timmar sedan blev jag överlycklig! Får väl tillägga att jag aldrig har halsbränna annars (förutom om jag äter yoghurt, vilket jag naturligtvis inte gör längre).

Hur ser era symptom ut nu? Någon som fått fler än förra veckan eller kanske någon som jag som har färre?

Mina kommer och går, men är ruskigt trött hela tiden. Illamåendet slår till då och då och humöret är sådär. Idag har varit en grubblardag, har funderat mycket på det praktiska, alla problem. Kommer ekonomin bli kass, vi som såg fram emot en ljusning efter alla år med föräldraledighet. Nu lär den bli ännu sämre eftersom jag kommer ha lägre SGI. Måste vi ha större bil, kommer någon orka vara barnvakt åt tre barn o.s.v.. Samtidigt vet jag ju att det är hormonerna som spökar och att vi inte kommer vara de enda i världen med tre barn ;)

Härligt att du känner dig lugnare!
Svar på tråden BF september 2015!