• Svar på tråden BF september 2015!
  • snusmumriken
    Eveelina89 skrev 2014-12-30 00:34:34 följande:

Hej! Jag plussade den 27 de, men när jag testa för att kolla på vecka så var de negativt. Två billigare varianter två starka streck. Går de att lite på tills man ska på mvc?

De digitala är inte lika känsliga som stickorna, men det låter ändå skumt om strecken var starka. Jag hade köpt ett nytt!
  • rosali84

Mina symtom börjar försvinna. Brösten ömmar mindre och mindre, nästan inte alls längre. Illamåendet känner jag knappt av längre heller. Molvärken i magen kommer och går fortfarande, men det är väl typ det enda. Nog för att symtomen kan vara jobbiga, men att dem fanns där kändes ändå bra. Nu när dem är borta kommer oron. Går in i v 6 idag.

• Nydahl
    rosali84 skrev 2014-12-30 06:35:29 följande:

Mina symtom börjar försvinna. Brösten ömmar mindre och mindre, nästan inte alls längre. Illamåendet känner jag knappt av längre heller. Molvärken i magen kommer och går fortfarande, men det är väl typ det enda. Nog för att symtomen kan vara jobbiga, men att dem fanns där kändes ändå bra. Nu när dem är borta kommer oron. Går in i v 6 idag.

Jag har inte haft några symtom förutom molvärk så jag är oxå lite orolig, men kan inte symtomen komma och gå?
  • De5pojkarna

Under mina 4 graviditeter så har jag aldrig haft ont i brösten. Inte ens ett litet ömmande. Enbart molvärk i livmodern. Så på mig kan jag aldrig gissa när jag är gravid eller så. Iomed att jag samtidigt brukar ha mensvärk innan och vid mens.. Så här känner jag mig inte ett dugg gravid vid någon graviditet. Aldrig haft illamående ens.. Bara liite halsbränna och sura uppstötningar. Ja ont i korsryggen me, men det är nått skumt med mina muskler i ryggen säger Sjukgymnasten..

• lördagsgodis

Fick en liten blödning igår igen och ringde gyn så fick jag en tid den 13/1 för ett vul så om jag inte börjar störtblöda innan dess så får jag se om den lever. Känns skönt att ha en tid om allt mot förmodan skulle stå rätt till då kan man nog se ett hjärta.

• Timglas

Hej tjejer, har inte heller några symtom i dagsläget. Lite ömma bröst och lite molvärk i livmodern. Kräktes 25 v med första barnet och 30 med andra så går detta vägen vet jag vad jag har att vänta...men just bu känner jag mig inte alls gravid..

• snusmumriken
    rosali84 skrev 2014-12-30 06:35:29 följande:

Jag går också in i v. 6 idag och mina symtom börjar också försvinna, tror det är helt normalt. Har för mig att det har med den snabba stegringen av hcg i början, att kroppen reagerar på den :)
  • snusmumriken

Kollade gravid- boken jag skrev under första graviditeten och där minskade också symtomen i v.6 för att komma tillbaka en vecka senare, antar att de kommer och går :)

• Hemlighetenshemlis

Ryggen är bättre idag! Men matlusten är ungefär lika med noll. Är hungrig/illamående men ingen mat smakar bra. Tvingar mig själv att äta lite men det är inte så lätt :/

• rosali84
    snusmumriken skrev 2014-12-30 09:13:34 följande:
    Jag går också in i v. 6 idag och mina symtom börjar också försvinna, tror det är helt normalt. Har för mig att det har med den snabba stegringen av hcg i början, att kroppen reagerar på den :)
    Hoppas det är så. Känns lite bättre efter att du skrev så iaf ;) Jag hade nästan inga symtom alls så här tidigt i förra grav (bara ett vagt illamående) så att känna av något redan är helt nytt för mig. Brösten började inte ömma förrän i v 9 sist (då var de så ömma att det gjorde ont att duscha!!!) och molvärk i magen hade jag inte förrän runt v 20. Nu har alla symtom funnits sen innan jag plussade, så klart man funderat.
Svar på tråden BF september 2015!