BF september 2015!
Hejsan! BF 6 september, tredje barnet :)
Hejsan! BF 6 september, tredje barnet :)
Hej tjejer, har inte heller några symtom i dagsläget. Lite ömma bröst och lite molvärk i livmodern. Kräktes 25 v med första barnet och 30 med andra så går detta vägen vet jag vad jag har att vänta...men just bu känner jag mig inte alls gravid..
Jaha, ja men räknar så ja:) Tack så mycket .
Och stort grattis!
Fösta barnet för min del, och första gången jag är här inne, vill lägga till en bild men verkar inte funka. nuuu gick det. Jag tycker det är så konstigt att de via "inte gravid" när det var så starkt streck på den nedanför? Båda är gjorda på eftermiddagen men med två timmar mellanrum.. Har gjort en till litet test idag som visade svagt + men plus iaf!:) ;)
Timglas & Eveelina89:
Hur länge har ni hållt er från att kissa? Eller har ni intagit mat eller dryck i anslutning till testet, typ medan eller just före ni börjat hålla er?
Så himla konstigt att ni inte fick gravid på det digitala..
Jag höll mig i 2,5 timme och drack en halv burk läsk under tiden bim+2 och fick "gravid 2-3 veckor" iaf :/
Vad skumt med de digitala testen, jag har fått gravid när strecken varit knappt synbart. Men är det streck så är det ju positivt!
Känner typ inte alls att jag är gravid. Har fått en ok stegring på en vecka. Kontrollstrecket och teststrecket är nästan lika starka nu. Men symtomen är likamed noll i dagsläget..
Hej alla! Igår satt vi på akuten jag och sambon. Har haft ont vid högra äggstocken. Trodde de va cystor men dom ville ändå ha in mig när jag pratade med sköterskan på telefonen. Satt där i fyra timmar och fick lämna flera rör med blod och till sist komma in på VUL. Visste inte vad vi skulle föreställa oss att se. Läkaren va tyst jättelänge och då sa jag "ser du något positivt får du gärna säga det.".."jaja, jag vill bara titta först och vara säker på vad jag ser."
Då säger han att jag är i 4+några dagar, och att allt såg "normalt ut" för den veckan. Men de som inte stämmer är att min egen räkning är 6+0 imorrn. Så lustigt. Skulle de stämma borde jag aldrig kunna ha plussat dagen efter julafton sa han. Nu är de inte roligt tills jag ska få komma tillbaka på nytt VUL tisdag eller onsdag. Förmodligen har allt stannat av..hade sista mensen 1 december och äl-känningar 13-15 dec... :(
Å andra sidan fick jag 3+ imorse på clear blue digital..
Tack desamma till er hur gamla är era barn? Mina är 7 & strax 6 år. När ska man berätta för dem? Känns lite tidigt nu redan v4. Risken för mf är ju ändå ganska stor än sålänge.
Tack så mycket. Känns lite overkligt än så länge. Ni som har erfarenhet nått jag bör undvika nu i matväg tex? Ellernått jag bör äta mera tex? Har folsyra hemma ska jag ta de nu och en om dagen?? När berättade ni för föräldrarna?
Tacksam för lite hjälp :)
Ville bara kika in och berätta att jag lämnar nu tråden.
Har fått konstaterat att jag har fått MA och att jag är i v 8. Ett liten en utan hjärtaktivitet:-/
Känner mig ok för detta, är glad att det inte va utomkveds. Ska få ut graviditeten på medicinsk hjälp, då jag vill få bort detta fort.
Vi kommer göra ett nytt försök efter nästa mens, så förhoppningsvis kan jag återkomma snart igen.
Lycka till med er andra:)
Jaha, då är jag tillbaka från kvinnokliniken. I lördags endast hinnsäck som dom inte kunde avgöra vart den satt, hcg låg på 2300 då. Idag nytt vul, nu kan dom se att graviditeten sitter där den ska, även gulkroppen (säcken?!) såg dom, inget foster. Lämnade nytt hcg men vet ej vad de ligger på idag. Allt ser alltså bra ut men dom påstår att de är omöjligt att jag kunde få reda på graviditeten för ca 3 v sen (strax efter jul), eftersom dom får mig till 5+1 idag, och mina egna beräkningar 6+3..så, sammanfattningsvis ser de bra ut för den vecka jag påstås vara i. Men känner mig fortfarande som ett frågetecken..
Timglas- så enligt deras beräkningar på vilken dag plussade du då?
Fan, känner mig så lessen..i lördags låg mitt hcg på 2300, igår på 2600...denna graviditet är dödsdömd...:( fan fan fan