Inlägg från: Eveelina89 |Visa alla inlägg
  • Eveelina89

BF september 2015!

Hej! Jag plussade den 27 de, men när jag testa för att kolla på vecka så var de negativt. Två billigare varianter två starka streck. Går de att lite på tills man ska på mvc?

• Eveelina89

Tack för svaret! :) köpte en pch testade nyss igen, ett svagt streck så de verkar som det är sant!! Åh som jag väntat och längtat!!!! :):) men jag vet inte om min app funkar står att jag går in i V6 tror snarare jag går in i v 3 . Men de blir nog september iaf!

GRATTIS TILL ALLA ER ANDRA! ????

• Eveelina89

Menade såklart inte alla frågetecken utan en :) smile gubbe. Tänkte skicka bilden så får ni se hur mina konstiga test såg ut. Togs med 2tim mellanrum på eftermiddagen, ska de bli så?

• Eveelina89

Jaha, ja men räknar så ja:) Tack så mycket .
    Och stort grattis!
    Fösta barnet för min del, och första gången jag är här inne, vill lägga till en bild men verkar inte funka. nuuu gick det. Jag tycker det är så konstigt att de via "inte gravid" när det var så starkt streck på den nedanför? Båda är gjorda på eftermiddagen men med två timmar mellanrum.. Har gjort en till litet test idag som visade svagt + men plus iaf!:) ;)

• Eveelina89

Nej Gud förlåt mig! MISSJP !! Det är jag som är den hemska här! Trodde du skrev till mig. ! Jag tar åt mig för allt. Beklagar. Ber så mycket om ursäkt!

• Eveelina89
    flickiwheel skrev 2014-12-30 18:50:37 följande:

Timglas & Eveelina89:

Hur länge har ni hållt er från att kissa? Eller har ni intagit mat eller dryck i anslutning till testet, typ medan eller just före ni börjat hålla er?

Så himla konstigt att ni inte fick gravid på det digitala..

Jag höll mig i 2,5 timme och drack en halv burk läsk under tiden bim+2 och fick "gravid 2-3 veckor" iaf :/

Jag var nog lite för snabb, väntade 2 tim kanske.. kan inte hålla mig så länge nu förtiden och dricker ganska mycket så ska köpa ett nytt efter dagarna här. Ska vara enligt senast mens i v 4+1 .

Men har inte några symtom mer än att jag inte kan nudda brösten och molvärk i livmodern. Hur har ni det? När börjar man spy? Tänkte om ni visste, men om man väntar tvillingar hur märker man de el är det vid ultraljud? :P kram på er
  • Eveelina89

[quote=74609144][quote-nick]MissJP skrev 2015-01-02 13:27:29 följande:[/quote-nick]

Herregud!! Jag var inne idag för att opereras. Men de måste kolla med vul först! Det där i äggledaren har inte växt! Inte nog med det!! Nu såg hon en hinnsäck i livmodern! Det var helt tomt förra gången! Hinnsäcken såg fin ut och blodet i buken var borta! Hcg hade mer än dubblerats sen i tisdags! Seriös! Jag ska tillbaka om en vecka och se om det finns något embryo i Hinnsäcken, för nu syntes inget alls. Men allt tyder på en normal graviditet! När jag låg med staven så sa hon att det finns en antydan till hinnsäck men att jag måste gå och kissa först! Jag sprang till toaletten och kissade i rekordfart.. sen såg hon den klart och tydligt!

Många utropstecken här! Men jag är så helt i upplösningstillstånd! Hur kan det här ha hänt! Jag skulle ju opereras för utomkved idag!

[/

Stort grattis!!!! Vad roligt!

• Eveelina89

Har provat få tag på mvc nu i veckor, har inte pratat med någon om min graviditet , å nu när jag ringer så är dom upptagna tills på måndag igen har lämnat 10meddelande känns de som?! Va fan! Kan man ringa hc el vad ska jag göra? Kvinnokliniken verkar bara ha öppet för sjukdomar å aborter..

• Eveelina89

Inatt vaknade jag och hade så hemskt ont i magen, trodde ett missfall skulle visa sig .. Men de gick över inget blod eller så .. men jag spydde som aldrig förr. Usch, är det här vad jag ska stå ut med? Hur når ni?

• Eveelina89
    snusmumriken skrev 2015-01-10 11:26:27 följande:
    Jag var med om samma med första sonen, i samma vecka som jag fick mf graviditeten innan så jag blev riktigt orolig. Men det var normalt. Sen behöver ju inte allt bero på graviditeten, du kanske hade fått i dig något olämpligt bara :)
    Ja hoppas de, mår illa nu också och inget ont i magen så det var nog bara något som skulle ut! :)
  • Eveelina89

Idag kl 13 ska vi skriva in oss! Åh vad jag längtar, men är som sagt lite orolig också! Har varit illamående nu en vecka får knappt i mig någon mat :/

• Eveelina89

Jag hade tydligen skrivit ner fel tid. Skulle ha varit dit på morgonen isf kl 13 . Vart verkligen illa bemött var väldigt irriterad att hon fick sitta pch boka ny tid för mig på övertid osv. Så nu har jag bölat i en timme, är nog gravid alltid. Men tråkigt när man är orolig och det är första gången man är gravid sen har man längtat och väntat på detta i över en vecka :/ :(

• Eveelina89
    PaLo skrev 2015-01-16 15:19:16 följande:
    Usch vad jobbigt.. När fick du ny tid då? Tråkigt när man blir så illa bemött. Jag hade gått till en annan mottagning om det finns. Man ska ju trots allt känna sig trygg och få stöd. Och om de bemöter dig så illa så kan det ju bli svårt för dig att trivas där...
    Ja hemskt va det, ändrade tid till måndag men jag kände att hon inte var trevlig hon hälsade inte ens på oss?

Så min man ringde och avbokade så jag ska ringa och boka tid på ett annat ställe på måndag.

Hoppas det blir bättre. :)
  • Eveelina89

Tack så mycket för era svar, man behöver det.

Jag har för mig att det finns en grupp på FB?

Kanske den ligger ganska tidigt i tråden, länken alltså..

Svar på tråden BF september 2015!