BF september 2015!
Hej jag plussade igår em. Har två pojkar sen innan -06 och -09 är 26 år :)
Hej jag plussade igår em. Har två pojkar sen innan -06 och -09 är 26 år :)
Hejsan! BF 6 september, tredje barnet :)
Mina symtom börjar försvinna. Brösten ömmar mindre och mindre, nästan inte alls längre. Illamåendet känner jag knappt av längre heller. Molvärken i magen kommer och går fortfarande, men det är väl typ det enda. Nog för att symtomen kan vara jobbiga, men att dem fanns där kändes ändå bra. Nu när dem är borta kommer oron. Går in i v 6 idag.
Alltså! Jag blir halvt galen här! Varenda eftermiddag/kväll så fryser jag så jag håller på att bli galen. Detta verkar vara något som hänger ihop med graviditeten eftersom jag kände likadant förra gången..
Är det fler som upplever/upplevt detta?
Börjar mer och mer mista hoppet, tvivlar på att det blir någon septemberbebis :(
Blödde ingenting under dagen igår och jag var så glad men då jag skulle lägga mig sent igår kväll var det lite ljusrosa på pappret igen. Nu på morgonen var det lite mer och något rödare när jag torkade mig.
Har inte ont men det kommer väl eller så kanske man inte får ont vid mf så här tidigt?
Ställer in mig på mitt andra mf! Besvikelsen är så stor!
Idag åker jag alltså åter igen till sjukan och ska ta blodprov på labb.
Är lite nervös, tänk om jag får vänta tills på måndag innan jag hör nåt från doktorn:-/ Jag ska nämligen inte träffa henne idag.
Fy, jag hoppas hon ringer senare under dagen. För det hade vart en pina att vänta hela helgen utan att ha fått några svar:(
Grattis till plus och tickande hjärta :) ska själv på ul 29/1 hoppas oxå på ett tickande hjärta är då i vecka 8+4
Ska på ul idag kl 1400 ! Nervös ! Är i vecka 8+4 vad kan man förvänta sig att se nu?
Tack :) hopsas bara att jag inte blir flyttad fram och tillbax hela tiden, har jag blivit i tidigare graviditeter och man blir så orolig när dom inte kan se de man "ska" kunna se