• Gbgkvinna79

IVF 2015 januari - februari

Jag och min man ska göra vår första ivf nästa år. 
    Jag är fruktansvärt nervös över sprutorna och att vi kommer bli mer och mer hoppfulla med tiden. Någon annan som ska börja nästa år. 

• Svar på tråden IVF 2015 januari - februari
  • Heystella
    Utflykt i verkligheten skrev 2015-02-12 11:10:26 följande:

Säg till om jag har missat någon eller något!

Du får gärna lägga till mig under gravida :)
  • Petris

Tack snälla :)

• Bebro001

Hallå. Nu måste det vara så. Kan inte vara ovitrellen längre. Är gravid. Får gärna lägga till mig i listan.

• Bebro001

Hej alla. Nu kan det inte längre vara ägglossningssprutan som visar falskt positivt. Är gravid . Har ganska ont i magen och svanken, molande, från och till. Något ömma bröst. Kissat mer , även under natten. Testdagen är egentligen på måndag. Men usch så nervös man är att något ska gå fel. Lycka till ni andra!

Ni som är gravida. Har ni också ont i magen och ryggen? Känns som att man ska få mens när som...

• Bebro001

STORT grattis!!!!

Heystella skrev 2015-02-12 11:25:03 följande:

Du får gärna lägga till mig under gravida :)

• Gweny
    Idag började jag ta provera och på måndag blir det att börja spraya med suprecur. skönt att komma igång nu, hoppas det inte blir för mycket biverkningar.
  • Josefinehej
    Bebro001 skrev 2015-02-12 11:36:57 följande:

Hej alla. Nu kan det inte längre vara ägglossningssprutan som visar falskt positivt. Är gravid . Har ganska ont i magen och svanken, molande, från och till. Något ömma bröst. Kissat mer , även under natten. Testdagen är egentligen på måndag. Men usch så nervös man är att något ska gå fel. Lycka till ni andra!

Ni som är gravida. Har ni också ont i magen och ryggen? Känns som att man ska få mens när som...

åh grattis, igen :) 
  • Josefinehej

en fråga till alla som ruvar/har ruvat!!!
    Hade ni sex under ruvningsperioden?? Går det bra med skyddat? Tänker mest om det är just infektionsrisken som är anledningen till att man inte "bör" ha sex?

Berätta. 

Svar på tråden IVF 2015 januari - februari