IVF 2015 januari - februari
Jag och min man ska göra vår första ivf nästa år.
Jag är fruktansvärt nervös över sprutorna och att vi kommer bli mer och mer hoppfulla med tiden. Någon annan som ska börja nästa år.
Jag och min man ska göra vår första ivf nästa år.
Jag är fruktansvärt nervös över sprutorna och att vi kommer bli mer och mer hoppfulla med tiden. Någon annan som ska börja nästa år.
Första vul gjort två 10 mm samt många små ökar dosen gonal till 175 får vi se.... Känns lite besvärligt :(
Imorse var det dags för äggplock, 18 ägg blev resultatet!!!!!!
Plussade idag på ruvardag 7! :) Fick tillbaka en 6-dagars blasto. Så otroligt glad nu!
Nu är jag ruvare! 3 ägg av 6 blev befruktade så nu hoppas jag verkligen på den lilla som är inuti mig just nu. Bara tanken att jag har något i mig känns så sjukt :)
Oj vad många :) grattis :)
Imorse var det dags för äggplock, 18 ägg blev resultatet!!!!!!
Vilket bra resultat! Får man fråga om det bar lång eller korta programmet och vilken dos du fick?
Oj vad många :) grattis :)
Haha ja de är så många "halveringsfaser". Jag hade 14 äggblåsor som blev 6 ägg som blev 3 befruktade så vadsomhelst kan hända. Men det ser bra ut för dig :) kram
Ja nu hoppas vi att dom är mogna också.
Tack snälla du!:)
Välkommen hit! Jag kan inte lägga till dej men förhoppningsvis finns det andra som kan fixa det... ;)
Lycka till och hoppas du kommer trivas här inne!
Ååh va härligt grattis! :) min första ivf fick ja oxå ut 6 ägg och 3 vart befrukade och dela på sig. De är en konstig känsla att man har nått litet i sig. Ja vågade knappt röra mig, trodde den skulle trilla ut haha. :)
Nu är jag ruvare! 3 ägg av 6 blev befruktade så nu hoppas jag verkligen på den lilla som är inuti mig just nu. Bara tanken att jag har något i mig känns så sjukt :)