IVF 2015 januari - februari
Jag och min man ska göra vår första ivf nästa år.
Jag är fruktansvärt nervös över sprutorna och att vi kommer bli mer och mer hoppfulla med tiden. Någon annan som ska börja nästa år.
Jag och min man ska göra vår första ivf nästa år.
Jag är fruktansvärt nervös över sprutorna och att vi kommer bli mer och mer hoppfulla med tiden. Någon annan som ska börja nästa år.
Bra med alla tips man får här, som man inte blir upplyst om på kliniken, bl a om risifruttin som uppstår efter lutinus ;)
Jag har förhoppningsvis "bara" 1,5 vecka kvar till sprutstart, jag blev lite osäker om tidpunkten på kvällen, jag tänkte jag skulle försöka ta den vid 21.45 för det passar mig bäst iom jobb å så, eller måste man ta den tidigare på kvällen? Nån som vet om tiden på kvällen spelar nån roll?
En stor kram till alla som kämpar därute!
Ja, det är verkligen fruktansvärt. Jag håller tummarna för oss! Jag går på ivf kliniken Sthlm.
Vi får hålla kontakten och hålla oss uppdaterade.:)
Kram
Åh usch ja de e fruktansvärt. Och de e andra gången de händer för mig...
Vad e fel på äggen??
Första ggn var det 7bsom dog innan frys.och vi blev gravid med mf i v6
Andra ggn fick vi inget återfört då ingen klarade sig. Denna gång håller vi tummarna för oss 2.
Och samma ruvardag e vi på. Jag önskar dig all lycka till och att våra små embryon klarar sig hela vägen .
Får jag fråga vart du går?
Hoppet e de sista som överger oss.
Bra med alla tips man får här, som man inte blir upplyst om på kliniken, bl a om risifruttin som uppstår efter lutinus ;)
Jag har förhoppningsvis "bara" 1,5 vecka kvar till sprutstart, jag blev lite osäker om tidpunkten på kvällen, jag tänkte jag skulle försöka ta den vid 21.45 för det passar mig bäst iom jobb å så, eller måste man ta den tidigare på kvällen? Nån som vet om tiden på kvällen spelar nån roll?
Ja, det är verkligen fruktansvärt. Jag håller tummarna för oss! Jag går på ivf kliniken Sthlm.
Vi får hålla kontakten och hålla oss uppdaterade.:)
Kram
Plussade idag på ruvardag 7! :) Fick tillbaka en 6-dagars blasto. Så otroligt glad nu!
Plussade idag på ruvardag 7! :) Fick tillbaka en 6-dagars blasto. Så otroligt glad nu!