IVF 2015 januari - februari
Jag och min man ska göra vår första ivf nästa år.
Jag är fruktansvärt nervös över sprutorna och att vi kommer bli mer och mer hoppfulla med tiden. Någon annan som ska börja nästa år.
Jag och min man ska göra vår första ivf nästa år.
Jag är fruktansvärt nervös över sprutorna och att vi kommer bli mer och mer hoppfulla med tiden. Någon annan som ska börja nästa år.
Vi ska köra fet nu i feb. Det är syskonförsök. Kan jag haka på gruppen, eller är det mest ivfare här?
Styrkekramar!
Här ruvardag 4 och känner mig lite uppgiven så som någon i tråden beskrev. 7:e ivf nu....vad är oddsen samt att embryon delade sig långsamt. Men man får ändå försöka ha hopprt uppe till BIM tänker jag.
Häng på här! Det är ett gött gäng att älta hos :) välkommen!
Hej tjejer
Jag har ju provat på långa protokollet med dåligt resultat så de sa till oss att avbryta på 5:e sprutdagen pga för få och små blåsor. Nu ska vi prova det korta i januari men när man läser runt så verkar det ju som att det långa är bättre för att få fler blåsor.. Blir inte klok på detta. Är det nån med erfarenheter om detta som vill dela med sig? Kram på er alla kämpar!
Mollan, jag har hört att nuförtiden är det korta lika lyckosamt som det långa! Och man slipper nedregleringen.
Vi körde iaf korta och lyckades.
Är det nån mer än jag som får som mensvärk precis efter att ha tagit Lutinus på kvällen? Varje kväll när jag tagit en och gått och lagt mig så värker det lite extra...
RD 13 idag med 2-dagars och mensen började nu på kvällen. Tredje gången gillt blev ingen succé. Tråkigt... Bryta ihop lite och sedan nya tag!
RD 13 idag med 2-dagars och mensen började nu på kvällen. Tredje gången gillt blev ingen succé. Tråkigt... Bryta ihop lite och sedan nya tag!