IVF 2015 januari - februari
Jag och min man ska göra vår första ivf nästa år.
Jag är fruktansvärt nervös över sprutorna och att vi kommer bli mer och mer hoppfulla med tiden. Någon annan som ska börja nästa år.
Jag och min man ska göra vår första ivf nästa år.
Jag är fruktansvärt nervös över sprutorna och att vi kommer bli mer och mer hoppfulla med tiden. Någon annan som ska börja nästa år.
Hej!
Idag har jag tyvärr börjat blöda så är väldigt nere.
Vi har inte råd med fler försök nu så antingen får vi spara i 2-3 år eller bara acceptera att vi inte kan få barn ihop.
Hoppas att det går bättre för er andra <3
Herregud vilken historia..! Snacka om att pendla mellan hopp och förtvivlan de här. Glad för din skull! Kram
Tack tror inte det är den bästa läkaren faktiskt. Tyckte också jag kunde läsa av doktor nr 2 att hon blev lite irriterad på honom.
När började alla med lutinus? Till mig har dem sagt samma dag som återföring men ska man då börja på morgonen den dagen eller efter återinföringen??
Hej!
Vi har inte råd med fler försök nu så antingen får vi spara i 2-3 år eller bara acceptera att vi inte kan få barn ihop.
När började alla med lutinus? Till mig har dem sagt samma dag som återföring men ska man då börja på morgonen den dagen eller efter återinföringen??
Efter det och inte fet skulle det stå...
Hej!
Tack! Ja, synd att min man inte var med och såg det lilla hjärtat. Men får hoppas att han får det i nästa vecka
Vi ska köra fet nu i feb. Det är syskonförsök. Kan jag haka på gruppen, eller är det mest ivfare här?