• Gbgkvinna79

IVF 2015 januari - februari

Jag och min man ska göra vår första ivf nästa år. 
    Jag är fruktansvärt nervös över sprutorna och att vi kommer bli mer och mer hoppfulla med tiden. Någon annan som ska börja nästa år. 

• Svar på tråden IVF 2015 januari - februari
  • Längta
    CB1982 skrev 2015-02-10 18:33:25 följande:

Hej!

Idag har jag tyvärr börjat blöda så är väldigt nere.

Vi har inte råd med fler försök nu så antingen får vi spara i 2-3 år eller bara acceptera att vi inte kan få barn ihop.

Hoppas att det går bättre för er andra <3

Åh fy vad ledsen jag blir. :(

Och förbannad på att det ska kosta så mkt för att man längtar efter barn mer än ngt annat.

På ett eller annat sätt önskar jagatt de löser sig. Största kramen
  • Josefinehej

Herregud vilken historia..! Snacka om att pendla mellan hopp och förtvivlan de här. Glad för din skull! Kram

lisodan skrev 2015-02-10 17:24:17 följande:

Tack tror inte det är den bästa läkaren faktiskt. Tyckte också jag kunde läsa av doktor nr 2 att hon blev lite irriterad på honom.

• Josefinehej

När började alla med lutinus? Till mig har dem sagt samma dag som återföring men ska man då börja på morgonen den dagen eller efter återinföringen??

• Kakan1976

Hej!

Vi har inte råd med fler försök nu så antingen får vi spara i 2-3 år eller bara acceptera att vi inte kan få barn ihop.

Åh nej vad tråkigt.

Stor kram
  • Kakan1976
    Josefinehej skrev 2015-02-10 19:41:30 följande:

När började alla med lutinus? Till mig har dem sagt samma dag som återföring men ska man då börja på morgonen den dagen eller efter återinföringen??

På kvällen efter plocket börjar man på Sahlgrenska och Nordic i Gbg. Och tre ggr per dag efter fet. Sen tar man på morgonen på återföringsdagen men inte mitt på dagen.
  • Kingston

Hej!

Beklagar verkligen! Känner verkligen med dig <3 vi har inte heller råd med fler ivf:er om vi inte får något till frysen den här vändan... Så jag förstår verkligen!

Skickar några varma och goa kramar :(
  • Kingston
    lisodan skrev 2015-02-10 18:22:01 följande:

Tack! Ja, synd att min man inte var med och såg det lilla hjärtat. Men får hoppas att han får det i nästa vecka smile1.gif

Härligt att det finns vissa ljusglimtar i alla mörka tankar! Grattis till det lilla hjärtat :)
  • Kingston
    Josefinehej skrev 2015-02-10 19:41:30 följande:

Tänkte också fråga om lutinus.

Jag skulle börja ta det dagen efter äggplock, 3 ggr om dagen.

Men det är verkligen det äckligaste jag varit med om! ÄCKELVARNING:

Men hur länge ska man stå ut med den här skiten? Man får ju dom vidrigaste flytningarna i mannaminne! Ser ju ut som om man tappat en risifrutti "down there"... Jag lär ju leva i celibat tills dess att jag själv kan gå på toaletten utan att kräkas lite av åsynen!
Svar på tråden IVF 2015 januari - februari