IVF 2015 januari - februari
Jag och min man ska göra vår första ivf nästa år.
Jag är fruktansvärt nervös över sprutorna och att vi kommer bli mer och mer hoppfulla med tiden. Någon annan som ska börja nästa år.
Jag och min man ska göra vår första ivf nästa år.
Jag är fruktansvärt nervös över sprutorna och att vi kommer bli mer och mer hoppfulla med tiden. Någon annan som ska börja nästa år.
Då ruvar jag nu på en bladtosyst.
Kakan, vad synd att det inte blev nått till frysen. Jag har aldrig fått nått till frysen så jag förstår känslan. Vi håller tummarna istället för de två du ruvar på!
Kakan, vad synd att det inte blev nått till frysen. Jag har aldrig fått nått till frysen så jag förstår känslan. Vi håller tummarna istället för de två du ruvar på!
Kakan,
Fick också besked idag att inga gick till frysen. Hade 6 embroy som skulle odlas vidare. Är så ledsen just nu, känns som att embryot inuti mig inte heller kommer lyckas... Less på det här både psykiskt och fysiskt. Bara tanken om att börja om med hela processen gör ont. . (Är på första ivf försöket)
Usch, jag fick besked om att inga embryon kunde frysas idag. Jag hade odlat vidare de tre som blev över. Jag har satt tillbaka två jättefina, RD 4 idag, men det hade varit så himla skönt att ha något till frysen. Blev jättebesviken nu.
Kakan,
Fick också besked idag att inga gick till frysen. Hade 6 embroy som skulle odlas vidare. Är så ledsen just nu, känns som att embryot inuti mig inte heller kommer lyckas... Less på det här både psykiskt och fysiskt. Bara tanken om att börja om med hela processen gör ont. . (Är på första ivf försöket)
Nej fy vad trist. Allt är så jäkla jobbigt med IVF så det räcker men att man eventuellt inte blir gravid tycker jag. Det behövs inte massa andra motgångar utöver det.
Stor kram
Förstår att det måste kännas skit, men tänk på dem som knappt har äggproduktion och inte ens får ut ägg som går att befrukta, det hände min kompis :(