• Gbgkvinna79

IVF 2015 januari - februari

Jag och min man ska göra vår första ivf nästa år. 
    Jag är fruktansvärt nervös över sprutorna och att vi kommer bli mer och mer hoppfulla med tiden. Någon annan som ska börja nästa år. 

• Svar på tråden IVF 2015 januari - februari
  • Sindyrella1983
    Ikväll är det dags för Ovitrelle Skrattande Och imorgon är jag sprutfri sen ÄP på onsdag! Jag riktigt längtar och vill att det ska bli onsdag nu!!! 
  • Heystella
    GrukanGrace skrev 2015-02-09 13:44:03 följande:

Då ruvar jag nu på en bladtosyst.

Härligt! Lycka till! Jag är på ruvardag 5 med min blasto :)
  • MaryoMary

Kakan, vad synd att det inte blev nått till frysen. Jag har aldrig fått nått till frysen så jag förstår känslan. Vi håller tummarna istället för de två du ruvar på!

• Kakan1976
    MaryoMary skrev 2015-02-09 14:27:48 följande:

Kakan, vad synd att det inte blev nått till frysen. Jag har aldrig fått nått till frysen så jag förstår känslan. Vi håller tummarna istället för de två du ruvar på!

Tack. Tack och lov så fick jag ju fina tillbaka men som sagt att det varit så jäkla skönt med några till frysen också. Men man kan inte få allt!
  • Niskan15

Kakan,

Fick också besked idag att inga gick till frysen. Hade 6 embroy som skulle odlas vidare. Är så ledsen just nu, känns som att embryot inuti mig inte heller kommer lyckas... Less på det här både psykiskt och fysiskt. Bara tanken om att börja om med hela processen gör ont. . (Är på första ivf försöket)

Kakan1976 skrev 2015-02-09 13:43:25 följande:

Usch, jag fick besked om att inga embryon kunde frysas idag. Jag hade odlat vidare de tre som blev över. Jag har satt tillbaka två jättefina, RD 4 idag, men det hade varit så himla skönt att ha något till frysen. Blev jättebesviken nu.

• Kakan1976
    Niskan15 skrev 2015-02-09 15:31:39 följande:

Kakan,

Fick också besked idag att inga gick till frysen. Hade 6 embroy som skulle odlas vidare. Är så ledsen just nu, känns som att embryot inuti mig inte heller kommer lyckas... Less på det här både psykiskt och fysiskt. Bara tanken om att börja om med hela processen gör ont. . (Är på första ivf försöket)

Nej fy vad trist. Allt är så jäkla jobbigt med IVF så det räcker men att man eventuellt inte blir gravid tycker jag. Det behövs inte massa andra motgångar utöver det.

Stor kram

• shinyxxx

Förstår att det måste kännas skit, men tänk  på dem som knappt har äggproduktion och inte ens får ut ägg som går att befrukta, det hände min kompis :( 

• Kingston
    Josefinehej skrev 2015-02-09 11:31:37 följande:
    detsamma! Jag fick ut 6 stycken ägg, jag antar att det är okej!:) Nu väntar jag tills på onsdag för återinföring :)
    6 är iallafall mer än 0 :) hände min kompis att hon inte fick ut några alls. Snacka om besvikelse!

Själv får jag (förhoppningsvis!!!) inte komma in förrän på lördag för återföring.
Svar på tråden IVF 2015 januari - februari