• Gbgkvinna79

IVF 2015 januari - februari

Jag och min man ska göra vår första ivf nästa år. 
    Jag är fruktansvärt nervös över sprutorna och att vi kommer bli mer och mer hoppfulla med tiden. Någon annan som ska börja nästa år. 

• Svar på tråden IVF 2015 januari - februari
  • Happyland
    GrukanGrace skrev 2015-02-09 07:06:02 följande:

Idag kl 10.30 sätter vi tillbaka vår frysta blasto. Dag 6,5 efter det att äl sprutan gav utslag. Håll tummarna

Lycka till!
  • Kingston
    Josefinehej skrev 2015-02-09 09:33:17 följande:

Okej skriv dina uppgifter så fixar jag det sen!

Gud vad skönt! Jag har också gjort nu och det gick jättebra:) jag har ej fått reda på antalen ägg än :)

Skönt att det gick bra. Hoppas på ett fint resultat för dig <3

Kingston: 28 år

Försök: 1

Sprutstart: 29/1

Äp: 9/2
  • Längta
    Linda8110 skrev 2015-02-09 09:33:39 följande:

Dagen efter återföring är ruvardag 1 :)

Tack. Ruvardag 4 idag då. Herregud så tiden går sakta.

Har molande värk i magen typ hela tiden. Mår fruktansvärt illa på morgonen.

Har inte testdag förrän den 24 dec. :/
  • Josefinehej
    Kingston skrev 2015-02-09 11:20:43 följande:
    Skönt att det gick bra. Hoppas på ett fint resultat för dig <3

Kingston: 28 år

Försök: 1

Sprutstart: 29/1

Äp: 9/2
    detsamma! Jag fick ut 6 stycken ägg, jag antar att det är okej!:) Nu väntar jag tills på onsdag för återinföring :)
  • MadArp
    Bebro001 skrev 2015-02-09 09:10:07 följande:
    Känner igen mig.. Ruvdag 6 av blastocyst.

Sen dag 4 molande värk i magen från och till. Mina bröst har blivit större och mer ömma senaste 2 dagarna. Man blir tokig. Idag är det 13 dagar sen jag tog ovitrelle och tog ett tjuv-gravtest (digitalt) idag. Dumt, vet. Men orkar inte med väntan...

Den visade positiv 1-2 v... Nu är frågan om det är ovitrellen lr ej... Gah! :(
    GRATTIS!! Som Linda 8110 skrev så håller Otrivellen i sig 10 dagar... 
    Tack för att du skrev att du känner samma sak, håller på att gå under av oro..... Mina bröst är just nu enorma, har i vanliga fall mkt små bröst och maken såg mig naken här i helgen och han frågade va som hänt med mina bröst..... 
    Denna oro!!!!!
  • Smillan83

Kan någon lägga till mig på listan!?

32 år

Köar för första besöket som blir inom 3 mån

IVF kliniken Umeå

• Kakan1976

Sen dag 4 molande värk i magen från och till. Mina bröst har blivit större och mer ömma senaste 2 dagarna. Man blir tokig. Idag är det 13 dagar sen jag tog ovitrelle och tog ett tjuv-gravtest (digitalt) idag. Dumt, vet. Men orkar inte med väntan...

Tjohoo! Grattis!
  • Gweny

Grattis!!
  • Gweny

Skönt läsa om er andras äp och hur ni haft det och tips, så man har med sig. Om 5 veckor är det tänkt. Börjar spraya på måndag.

• Kakan1976

Usch, jag fick besked om att inga embryon kunde frysas idag. Jag hade odlat vidare de tre som blev över. Jag har satt tillbaka två jättefina, RD 4 idag, men det hade varit så himla skönt att ha något till frysen. Blev jättebesviken nu.

Svar på tråden IVF 2015 januari - februari