IVF 2015 januari - februari
Jag och min man ska göra vår första ivf nästa år.
Jag är fruktansvärt nervös över sprutorna och att vi kommer bli mer och mer hoppfulla med tiden. Någon annan som ska börja nästa år.
Jag och min man ska göra vår första ivf nästa år.
Jag är fruktansvärt nervös över sprutorna och att vi kommer bli mer och mer hoppfulla med tiden. Någon annan som ska börja nästa år.
Idag kl 10.30 sätter vi tillbaka vår frysta blasto. Dag 6,5 efter det att äl sprutan gav utslag. Håll tummarna
Okej skriv dina uppgifter så fixar jag det sen!
Gud vad skönt! Jag har också gjort nu och det gick jättebra:) jag har ej fått reda på antalen ägg än :)
Dagen efter återföring är ruvardag 1 :)
Kan någon lägga till mig på listan!?
32 år
Köar för första besöket som blir inom 3 mån
IVF kliniken Umeå
Känner igen mig.. Ruvdag 6 av blastocyst.
Sen dag 4 molande värk i magen från och till. Mina bröst har blivit större och mer ömma senaste 2 dagarna. Man blir tokig. Idag är det 13 dagar sen jag tog ovitrelle och tog ett tjuv-gravtest (digitalt) idag. Dumt, vet. Men orkar inte med väntan...
Den visade positiv 1-2 v... Nu är frågan om det är ovitrellen lr ej... Gah! :(
Skönt läsa om er andras äp och hur ni haft det och tips, så man har med sig. Om 5 veckor är det tänkt. Börjar spraya på måndag.
Usch, jag fick besked om att inga embryon kunde frysas idag. Jag hade odlat vidare de tre som blev över. Jag har satt tillbaka två jättefina, RD 4 idag, men det hade varit så himla skönt att ha något till frysen. Blev jättebesviken nu.