IVF 2015 januari - februari
Jag och min man ska göra vår första ivf nästa år.
Jag är fruktansvärt nervös över sprutorna och att vi kommer bli mer och mer hoppfulla med tiden. Någon annan som ska börja nästa år.
Jag och min man ska göra vår första ivf nästa år.
Jag är fruktansvärt nervös över sprutorna och att vi kommer bli mer och mer hoppfulla med tiden. Någon annan som ska börja nästa år.
Hej tjejer
Jag brukar läsa i eran tråd ibland. Eftersom ni verkar vara aktiva och kunniga så vill jag fråga en sak. Hur länge tar ni Lutinus?
Jag fick ett 2-dagars tillbaka i onsdags och har bara Lutinus 3ggr/dag i en vecka. De flesta verkar ha längre än så.. Kram kram
Nu är jag också ruvare. Fick ett fint 4-cellers insatt igår (6/2). Testdag 22/2. Skulle någon kunna lägga in det i listan? 5 ägg av 8 blev befruktade och ska odlas vidare till blastocyster. Hoppas att dom överlever så långt.
Råkade skicka tomt!
Grattis vad kul! Hoppas för dig! Nu väntar förmodligen det jobbigaste i hela den här processen? Väntan.. Själv har jag äggplock imorgon! Jag är väldigt nervös men jag försöker intala mig att jag inte ska vara det och att nästan alla i denna tråden redan har gått igenom detta så då måste ju jag också klara det!
[quote=74820265][quote-nick]Josefinehej skrev 2015-02-08 13:21:09 följande:[/quote-nick][/quote]
Tack för svar!
Jag har skickat ett mail till dom och frågat, får hoppas att de ringer mig imorgon. Jag har testdag 20/2, min 1:a ivf så man vet ju inte riktigt hur det ska va i denna process.
Lycka till allihop!
Råkade skicka tomt!
Grattis vad kul! Hoppas för dig! Nu väntar förmodligen det jobbigaste i hela den här processen? Väntan.. Själv har jag äggplock imorgon! Jag är väldigt nervös men jag försöker intala mig att jag inte ska vara det och att nästan alla i denna tråden redan har gått igenom detta så då måste ju jag också klara det!
[quote=74820265][quote-nick]Josefinehej skrev 2015-02-08 13:21:09 följande:[/quote-nick]
Fröken smilla. Mellan dag 7 och 10 fäster embryot :)
Tempar du varje morgon kan du ha sett en dipp i tempen de dagar implantationen skedde.
Nu har det gått 9 dagar sedan ET och jag mår inte så bra. Spänd och svullen buk som gör ont. Andningen har blivit lite påverkad och jag har ont i ryggen. Har även fått lite feber. Mysko, undrar vad orsaken till det är? Natten var hemsk med värk i mage och rygg. Yrseln kom ganska direkt. Fick ta en Alvedon och den värsta smärtan försvann. Hoppas det inte blir sämre... Vid ET hade jag lite vätska i buken, kanske är det det som spökar tillsammans med Lutinustabletterna? Kliniken ringer mig i morgon.
Nu har det gått 9 dagar sedan ET och jag mår inte så bra. Spänd och svullen buk som gör ont. Andningen har blivit lite påverkad och jag har ont i ryggen. Har även fått lite feber. Mysko, undrar vad orsaken till det är? Natten var hemsk med värk i mage och rygg. Yrseln kom ganska direkt. Fick ta en Alvedon och den värsta smärtan försvann. Hoppas det inte blir sämre... Vid ET hade jag lite vätska i buken, kanske är det det som spökar tillsammans med Lutinustabletterna? Kliniken ringer mig i morgon.
Fröken smilla. Mellan dag 7 och 10 fäster embryot :)
Tempar du varje morgon kan du ha sett en dipp i tempen de dagar implantationen skedde.
7 och 10 efter plock eller återföring? På tvådagars?