IVF 2015 januari - februari
Jag och min man ska göra vår första ivf nästa år.
Jag är fruktansvärt nervös över sprutorna och att vi kommer bli mer och mer hoppfulla med tiden. Någon annan som ska börja nästa år.
Jag och min man ska göra vår första ivf nästa år.
Jag är fruktansvärt nervös över sprutorna och att vi kommer bli mer och mer hoppfulla med tiden. Någon annan som ska börja nästa år.
Varit på VUL idag =) Allt såg himla bra ut så det blir äggplock på onsdag.
Här kommer en länk till en intervju i Mama med Pernilla Andersson, gift med Dregen, där hon berättar om deras IVF-resa. Mycket bra läsning med stor igenkänningsfaktor!
http://www.mama.nu/Omslagsmama/Pernilla-Andersson-Jag-gar-inte-ens-till-barnmorskan-utan-Dregen
Varit på VUL idag =) Allt såg himla bra ut så det blir äggplock på onsdag.
Vad har ni känt för biverkningar efter återföring? Jag vet inte om jag har biverkningar från återföringen eller Latinus. Har som mensvärk, vissa gånger gör det ont andra gånger känner jag som molvärk. Vet inte om jag ska tolka det som positivt eller negativt?
Gjorde återföring i ons, då är jag alltså på ruvdag 2.
GRAVIDA:Lisodan: (testdag 30/1)Fröken Smilla
Undrar bara om vi kanske kan ha listan med allas start, äp osv i en egen tråd? för den tar upp väldigt mycket plats och blir mycket att bläddra ner för att läsa dem vanliga inläggen?
Undrar bara om vi kanske kan ha listan med allas start, äp osv i en egen tråd? för den tar upp väldigt mycket plats och blir mycket att bläddra ner för att läsa dem vanliga inläggen?
2:a vul avklarat och ikväll tar jag äntligen de två sista sprutorna (förutom den absolut sista som ska ge ägglossning). Bara det är värt fira för nu är jag nedrans trött på dom!!!! :)
Äggplock på måndag och både jag och gubben börjar nog känna av en viss nervositet.
Håller med om att listan börjar bli väldans lång och då har jag inte ens lagt till mig själv ännu :D
jag är inte heller med i listan...