IVF 2015 januari - februari
Jag och min man ska göra vår första ivf nästa år.
Jag är fruktansvärt nervös över sprutorna och att vi kommer bli mer och mer hoppfulla med tiden. Någon annan som ska börja nästa år.
Jag och min man ska göra vår första ivf nästa år.
Jag är fruktansvärt nervös över sprutorna och att vi kommer bli mer och mer hoppfulla med tiden. Någon annan som ska börja nästa år.
Jag känner med er.. jag känner likadant.. .. det är en pina att gå på toaletten,.. jag har haft " menssmärtor" sen dag 4 efter återföringen... så jag vet inte vad jag ska tro.. nu är det dock mer centrerat till korsryggen och magen,...Någon som vet hur tidigt man kan testa för odlat blastocyst 5 dagars?
Kul med alla er som ruvar nu, håller såklart tummarna och följer er så länge, då jag själv går och väntar att börja om en vecka.
Jag känner med er.. jag känner likadant.. .. det är en pina att gå på toaletten,.. jag har haft " menssmärtor" sen dag 4 efter återföringen... så jag vet inte vad jag ska tro.. nu är det dock mer centrerat till korsryggen och magen,...Någon som vet hur tidigt man kan testa för odlat blastocyst 5 dagars?
åh, tror du.... frågan är om det visar säkert... jobbigt i bryta ihop om det inte visar positivt... fast sammmtidigt underbart om det lyckats..
Du räknar ruvade 1 som dagen efter återföring. Alltså tiden du ruvat
RD 9 med bladtosyst för att vara säker har jag fått veta.
Kram
Räknar man ruvardag från dagen då insättningen gjordes? Insättningen gjordes i fredags :) Tack så mycket Längta! :)
Du räknar ruvade 1 som dagen efter återföring. Alltså tiden du ruvat
RD 9 med bladtosyst för att vara säker har jag fått veta.
Kram
Vid båda mina ivf har jag plussat. Båda gångerna med 2 dagars. Förra gången på Rd 9, denna gång på rd 10. Jag har testat tidigt för jag har haft symtom.
Nu går tiden långsamt fram till UL. Plågsamt! Mycket kommer tillbaka från förra året då vi aldrig fick se något hjärta ticka...Mycket tankar och känslor! Måtte de bara gå denna gång!
Hej alla fina! Skulle någon kunna lägga till mig på äggplockslistan med dagens datum? Tack!
Hej alla!
Startar i början av nästa vecka med kort protokoll, så äggplock om
ca två veckor.
Min sambo har i dagarna legat utslagen i feber i ca tre dagar. Han har annars bra spermier..
Något som vet om det påverkar?